וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור מליקסון צפוי להיות כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים

23.2.2018 / 16:55

קשר האלופה השלים אימונים מלאים בימים האחרונים והבהיר שהוא מרגיש מוכן ובריא למשחק הצמרת ביום ראשון. גם בן שהר יחזור לסגל אחרי פציעה שהשביתה אותו מאז המשחק מול מכבי תל אביב

צילום: שי מכלוף עריכה: מתן חדד

בשורות מעודדות מאוד להפועל באר שבע: מאור מליקסון צפוי להיות כשיר למשחק ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים. הקשר הוותיק השלים אימונים מלאים בימים האחרונים ואף הבהיר לסביבתו שהוא מרגיש שהוא כשיר למשחק. כרגע נראה שהמאמן ברק בכר יכליל את מליקסון בסגל. גם בן שהר יחזור לסגל אחרי שנעדר בשבועות האחרונים בעקבות פציעה במהלך המשחק מול מכבי תל אביב.

בכר לא תרגל היום (שישי) הרכב לקראת משחק הצמרת, אך חנן ממן ימשיך בהרכב ובמועדון מרוצים מאוד מהשתלבותו ומשוכנעים שהוא השחקן שיעשה את השינוי העונה. חאתם עבד אלחמיד ולואי טהא ימשיכו במרכז ההגנה."זה אמנם לא משחק שיקבע מי האלופה, אבל זה משחק מיוחד", אמר שחקן בקבוצה, "בית"ר קבוצה מצוינת שנאבקת על האליפות. אחרי שהפסדנו למכבי תל אביב, אנחנו רוצים לנצח במשחק גדול וביום ראשון זו הבמה הכי מתאימה לעשות את זה". מיכאל אוחנה, ששיחק במשחק הראווה נגד מכבי יבנה, לא צפוי להיכלל בסגל. אוחנה מחכה לתשובה ממ.ס. אשדוד לבקשה לחשוף בפניו את ההסכם בינה לבין הפועל באר שבע בכל הנוגע להעברתו לאלופה.

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully