וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "זה היה משחק מוזר, היה קשה להבין את השחקנים שלי"

23.2.2018 / 0:40

מאמן מכבי תל אביב ביקר את היכולת של חניכיו בהפסד הכואב למלאגה ביורוליג: "הם היו הקבוצה הטובה יותר". קיין: "כשניסינו לחזור כבר היה מאוחר מדי". רול: "במחצית השנייה זה ברח לנו"

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. GettyImages
לא מרוצה ובצדק. ספאחיה/GettyImages

מכבי תל אביב ספגה הערב (חמישי) הפסד כואב, 83:69, מול מלאגה והסתבכה במאבק על הכניסה לשמונה הגדולות של היורוליג. הסיפור הגדול של הערב מבחינת הצהובים היה החולשה של הגארדים פייר ג'קסון (ספג שתי עבירות טכניות והורחק) ונוריס קול שקלע 2 נקודות בלבד. בשבוע הבא מצפה לצהובים אתגר קשה כשיארחו את צסק"א מוסקבה בהיכל.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר לאחר המשחק: "אני רוצה לברך את מלאגה על הניצחון. הם היו קבוצה טובה יותר הערב. אנחנו שיחקנו משחק מאוד מוזר, במיוחד ברבע השלישי והאחרון. עשינו שגיאות רבות. היה לי קשה להבין במה השחקנים שלי היו ממוקדים, אבל אלו החיים. אני מקווה עכשיו יהיה לנו זמן להתכונן לשבע המשחקים האחרונים שנותרו בשלב הזה כדי שניאבק על מקום בשמונה האחרונות".

דיאנדרה קיין שסיים כקלע המוביל של הצהובים עם 15 נקודות, הוסיף: "אנחנו נלחמנו קשה הערב. בחצי השני לא הצלחנו להגיע לאותה כמות זריקות כמו במחצית הראשונה. הם קלעו כמה זריקות קשות ועלו ליתרון. אנחנו ניסינו לחזור אך היה מאוחר".

מייקל רול אמר בסיום: "היינו במרחק נגיעה מהם בשלבים רבים של המשחק. שיחקנו נהדר, היינו פיזיים, אבל במחצית השנייה זה פשוט ברח לנו".

עוד בנושא
יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 83:69 למלאגה, פייר ג'קסון הורחק
יורוליג: הצגה לספאנוליס, ניצחונות לצסק"א מוסקבה ופנרבחצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully