וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הרגע בו מסי ביקש לעצור את אימון ברצלונה

דמבלה העביר לאלבה בין הרגליים, הפרעוש נתן כבוד וביקש לעצור את אימון הרונדו. וגם: טירוף במשחק גביע הליברטדורס עד גיל 20, שחקני בית"ר חוגגים יום הולדת לאיתי שכטר ועוד פרשת סמים באולימפיאדת החורף?

מערכת וואלה!

דמבלה העביר לאלבה בין הרגליים, מסי נתן כבוד וביקש לעצור את אימון הרונדו

השחקן שהתגונן בקטטה עם דגל הקרן

קטטה המונית כמו זו שפרצה הלילה במונטבידאו במשחק גביע הליברטדורס עד גיל 20 בין אינדפדיינטה דל ואיי האקוודורית לבין ריבר פלייט האורוגוואית רואים מדי שבוע ברחבי עולם הכדורגל, אבל את מה שקרה בסיומה לא ראינו מעולם - אנחלו פרסיאדו מאינדפדיינטה שהרגיש מאוים רץ לעבר דגל הקרן, הרים אותו והשתמש בו כנשק מול שחקני היריבה. בסופו של דבר הניצים הופרדו בהתערבות משטרתית.

ספורטאי שלא הגיע לאולימפיאדה הפליל את חברו לנבחרת בשימוש בסמים?

הצמד הרוסי שזכה במדליית הארד בקרלינג לזוגות מעורבים באולימפיאדת החורף - אלכסנדר קרושלניצקי ואנסטסיה בריזגלובה - החזיר הלילה את המדליות בהן זכה לאחר שבדיקת הסמים השנייה של קרושלניצקי התבררה כחיובית. הצמד הודיע שלא יערער על התוצאות מכיוון שלערעור כזה אין סיכוי להצליח, אך קרושלניצקי המשיך להתעקש שמעולם לא נטל ביודעין את החומר האסור שנתפס בדמו - מלדוניום.

על פי דיווח בסוכנות הידיעות הרוסית RT, הוא חושד כי אחד מחברי הנבחרת הרוסית ששימש כיריב אימונים לקראת המשחקים ובעצמו לא זכה בכרטיס לפיונגצ'אנג הוסיף את החומר למשקה שלו במהלך האימונים על מנת להכשילו. ברוסיה כבר השוו את המקרה לזה של חותר הקיאקים היפני ישירו סוזוקי, שהודה בחודש שעבר שהזריק סטרואידים לבקבוק המים של יריבו, ואף חשף שבעבר חיבל בציוד של יריביו לפני תחרויות.

אלכסנדר קרושלניצקי קרלינג. GettyImages
מישהו הפליל אותו? אלכסנדר קרושלניצקי/GettyImages

פירוטכניקה זה לא רק לילדים

חייב לתפוס קצת ראש לפני התחרות של אשתי

כך נראה בעלה של שחקנית הקרלינג הקנדית רייצ'ל הומאן ביציע בזמן התחרות של אשתו. למי שלא מוצא פרט חריג בסיפור הזה: מדובר בפעם השנייה בתחרות שבה הבעל המסור חוזר למושבו עם שתי בירות בידיו, והשעה בקוריאה בזמן צילום התמונה היא 9:00 בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully