וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתכוננת לגארדים של מלאגה, ג'ייק כהן: "לאחרונה עשינו דברים פחות טובים"

22.2.2018 / 11:00

מכבי תל אביב תתייצב בספרד לקרב חשוב על הטופ-8 (21:45, ערוץ 14), ספאחיה הודה ש"ניצחון יהיה דבר ענקי עבורנו", ג'ייק כהן: "אנחנו יודעים מה מצפה לנו". על המעבר החד לנבחרת שהכעיס את ספאחיה: "יהיה מעניין"

one

מכבי תל אביב תתמודד הערב (חמישי) מול מלאגה הספרדית (21:45, ערוץ 14) במסגרת המחזור ה-23 ביורוליג, כשגם המאמן נבן ספאחיה הודה אתמול ש"ניצחון יהיה דבר ענקי עבורנו". מכבי תל אביב נמצאת כרגע במקום השמיני, במרחק שני ניצחונות מבאסקוניה שבמקום התשיעי ובמרחק שלושה ניצחונות ממלאגה שנמצאת במקום העשירי, כך שמדובר במשחק חשוב מבחינת הספרדים, והתוצאה בו עשויה להלהיט את הקרב על הכרטיסים האחרונים לטופ-8. כזכור, מלאגה ניצחה ביד אליהו בסיבוב הקודם.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב עם ג'ייק כהן. ברני ארדוב
עודמשחק חשוב. כהן/ברני ארדוב

ג'ייק כהן אמר לקראת המשחק: "אנחנו זוכרים מה קרה בהיכל אז אנחנו יודעים מה מצפה לנו. הם קבוצה טובה, שמשחקת טוב, כך שאנחנו צריכים לבצע. הכל עניין של השתפרות מצדנו, עשינו דברים טובים לאחרונה ודברים פחות טובים. חייבים להמשיך לעשות את הדברים הטובים ולמחוק את הדברים הרעים".

על הקושי של הצהובים מול גארדים דומיננטיים, לקראת המפגש שלהם מול נמניה נדוביץ' וריי מקולום: "אנחנו מתמקדים בהגנה קבוצתית. אני חושב שפעמים רבות מתמקדים בשחקנים יחידים, אך כשמדובר בחמישה שחקנים שמשחקים בהגנה קל יותר. זה לא רק שחקן אחד שקולע עליך, זה שחקן שקולע על כל הקבוצה. חייבים להתמקד בעובדה שמנטאלית זה חמישה שחקנים שעוזרים האחד לשני בהגנה. ראינו שכשזה קורה, אנחנו קבוצה הגנתית טובה".

אתמול ספאחיה התייחס לעובדה שאחרי המשחק בספרד, ג'ייק כהן יצטרף מיידית לנבחרת ישראל: "זה המצב עבור רוב הקבוצות באירופה, לא בעיה של מכבי או של הנבחרת. זה אחד מהדברים המטורפים של מה שקורה השנה אני מקווה שזה לא יהיה בעונה הבאה ולא יקרה יותר. קשה לשחקן לעבור תחרויות שונות ומסגרות שונות. אני לא כאן כדי ללמד את פיב"א, אבל איך משחקים תוך כדי העונה? מבחינתי זה מגוחך. אני לא יכול לשנות את זה, אבל יכול להביע את דעתי". כהן התייחס לקושי במעבר ממכבי לנבחרת: "יהיה שבוע מעניין. אני מנסה שלא לחשוב רחוק מדי ולחשוב אימון אחרי אימון ומשחק אחרי משחק".

על ההבדלים בפילוספיית המשחק בין ספאחיה לקטש: "בסופו של יום זה עדיין כדורסל. שניהם מאמנים מעולים וידענים, שמתקשרים מעולה איתנו השחקנים, את זה אני מאוד אוהב. שניהם מדברים איתך ומסבירים דברים, בעוד שבפרטים הקטנים יש הבדלים. זה עדיין כדורסל".

אתמול ספאיחה אמר: "ביורוליג אנחנו בספירה לאחור וכל משחק הוא חשוב. הם ניצחו בתל אביב וניצחון שם יהיה ניצחון ענקי". על המעבר בין הליגה בישראל ליורוליג אמר המאמן: "אני לא יודע איזו השפעה תהיה לזה. היו לנו שני אימונים טובים בימים האחרונים וזה כל מה שאני יודע. אנחנו גם גורמים בעיות ליריבות, אני לא חושב שמקולום הוא הבעיה היחידה. המטרה שלנו היא לגרום לתכנית המשחק שלנו לעבוד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully