וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "כל משחק הוא גמר, ראינו את הנזק שנגרם לנו מול רעננה"

22.2.2018 / 10:15

מכבי תל אביב מתכוננת לקרב הצמרת מול הפועל חיפה, ג'ורדי טוען: "זה לא המשחק שיכריע, מצפים מאבקים קשים בפלייאוף". על דור מיכה: "יש לנו עוד שחקנים שצריכים לעצור". על ההפסד לרעננה: "גם מקצועי וגם מנטלי"

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שנחלה הפסד סנסציוני במחזור הקודם מול הפועל רעננה, מכבי תל אביב מתכוננת במרץ למשחק הקשה מאוד שמצפה לה ביום ראשון (20:30) מול הפועל חיפה. הצהובים איבדו את הפסגה בעקבות ההפסד האחרון והפסד נוסף לקבוצה המפתיעה של ניר קלינגר עלול לדרדר אותם עד למקום הרביעי.

מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
משוכה גבוהה ביום ראשון. ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

על חשיבות המשחק מול הפועל חיפה: "זה ללא ספק משחק חשוב. כל קבוצה שנמצאת בצמרת היא חזקה ונאבקת על האליפות, ושתי הקבוצות נמצאות שם. אני לא חושב שסוף השבוע הזה יכריע. כל משחק חשוב, כל משחק הוא גמר. ראינו את הנזק של איבוד הנקודות במשחק האחרון.

"זה עדיין לא הרגע שבו קבוצות ייפרדו או ינשרו מהמאבק. כל הקבוצות עוד צריכות לשחק פעמיים אחת מול השנייה. יהיו מאבקים קשים עוד לפני הפלייאוף, ובמהלך הפלייאוף. אני לא חושב שהפסד של הפועל חיפה יוציא אותה מהמירוץ. היא משחקת ללא לחץ, עם מאמן טוב, שחקנים טובים, קבוצה מסוכנת, ויש לה עונה מצוינת, מגיע לה קרדיט".

על ההפסד מול רעננה: "אני חושב שזה היה גם מנטלי וגם מקצועית. במחצית הראשונה היו לנו בקושי שלוש בעיטות לשער, במחצית השנייה היו 18. היו לנו הזדמנווית טובות. אם אתה בועט לשער 20 ומשהו פעמים, כולל הזדמנויות טובות, אתה מצפה לכבוש ולנצח. אבל התקשינו למצוא יצירתיות, זו עובדה".

האם המפתח לנצח את מכבי הוא לעצור את דור מיכה? "אני חושב שהיריבות מנסות לעצור את החוליה החזקה שלנו, כמו שאנחנו עושים ליריבות שלנו. לפעמים זה הצליח, לפעמים לא. אבל זה מעבר למיכה. יש לנו עוד שחקנים שהיריבות צריכות לעזור. במחצית הראשונה איבדנו הרבה כדורים, ועשינו את זה לקשה עבורנו".

על חוסר היעילות בקרנות: "לאחרונה דווקא יצרנו מצבים בקרנות, אבל לא כבשנו. לפחות אנחנו שם. באבין היה קרוב, ובעט לקורה. מצבים נייחים הם חשובים בכדורגל, אבל לא בגללל זה הפסדנו".

על החזרה של עומר אצילי: "עומר היה בחוץ ארבעה חודשים. כל משחק הוא קשה, אנחנו סובלים בכל משחק עד הדקה האחרונה, כך שגם כשהוא יהיה בריא לחלוטין, ניקח את הזמן עד שנחזיר אותו, ננסה ונראה".

על חוסה רודריגס: "הקבוצה ניצחה משחקים, ודבקנו בשחקנים שהיו בניצחונות. הוא צריך להמשיך לעבוד, ואני בטוח שההזדמנויות שלו עוד יגיעו. צריך לזכור שהייתה לנו ריצה טובה, כך שצריכה הייתה להיות המשכיות. אנחנו מקבלים החלטות, לפעמים הן נכוונות ולפעמים פחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully