וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "בשנים עברו מכבי תל אביב ובאר שבע היו בפער עצום מאיתנו"

22.2.2018 / 10:36

הפועל חיפה מתכוננת למפגש עם מכבי תל אביב (ש', 20:30), קלינגר נשמע אופטימי: "אלו המשחקים שלשמם התכנסנו". נדחתה ועדת המשמעת של שיימן, שתורגל בהרכב, ברסקי יחליף את גנסארי

עריכה: שניר דבוש

מגן הפועל חיפה, שמואל שיימן, עדיין לא חתם בהפועל באר שבע. הסיבה: ראשי האלופה הודיעו לשחקן כי הם משהים את הפגישה שבה הוא אמור לחתום בעקבות ההתפתחויות האחרונות. שיימן עצמו שוחח בעניין עם המאמן ניר קלינגר ועדכן אותו בפרטים. קלינגר הבהיר כי במידה שירצה לבטל את החתימה ולהישאר בהפועל חיפה, המשא ומתן עימו יחודש. שיימן עדכן את המאמן כי במידה והדבר יתאפשר הוא ינסה להשהות את החתימה עד הקיץ, אולם מקורבים לעסקה טוענים כי היא תתבצע עוד קודם.

עוד בנושא:

כץ הבטיח לתמאש תפקיד מקצועי לאחר הפרישה, שיימן יפתח בשבת?
לאחר הסיכום: הפועל חיפה הודיעה שתמאש יחתום עד סוף השבוע

שחקן הפועל חיפה שמואל שיימן מתחמם. אדריאן הרבשטיין
ועדת המשמעת נדחתה. שמואל שיימן/אדריאן הרבשטיין

כזכור, במהלך האימון אתמול התברר כי חיים מגרלשווילי פצוע, מה שמעמיד אותו אותו בספק לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. שיימן עצמו נמצא בכוננות ונראה כי זו אחת הסיבות לכך שבמועדון הודיעו לשחקן כי וועדת המשמעת בעניינו תדחה למועד אחר. שיימן יעמוד לוועדת משמעת בעקבות הראיון בוואלה! ספורט בו ביקר את המועדון והעובדה כי עזב אסיפה ללא אישור. באימון היום תורגל שמואל שיימן על חשבון חיים מגרלשווילי ורוסלן ברסקי צפוי להחליף את ראדו גנסארי המוצהב.

כפי שפרסמנו בימים האחרונים, הפועל חיפה הגישה הצעה לאלון תורג'מן אך זה הודיע כי הוא מעוניין למצות גם אופציות בחו"ל, כשסנט גאלן השוויצרית כבר עוקבת אחריו. בשל כך, נבחנה אפשרות להחתים את השחקן על חוזה לפיו אם יקבל הצעה בקיץ, הוא ישוחרר ללא פיצוי. כץ מצדו הבהיר אתמול כי: "האופציה תהיה עם כסף. אם תורג'מן יחתום ויעזוב, יצטרכו לשלם עליו". אתמול נערכה פגישה שלישית בין השחקן למועדון, אך טרם הושג סיכום.

בנושא אחר: המנכ"ל אורן שטרלינג ביטל את המנויים של משפחת ממן, שהגיעה למשחק מול מכבי נתניה ולא יכלה להיכנס לאיצטדיון, זאת לאחר המעבר להפועל באר שבע. במועדון ערכו בירור שבסופו הוחלט על חידוש המנויים והם יוכלו להיכנס לאיצטדיון מהמשחק הבא. גורם במועדון אמר: "אורן עשה את זה על דעת עצמו וטעה. לא הייתה כוונה לפגוע במשפחת ממן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גל אראל הפועל חיפה עם ניר קלינגר. האתר הרשמי של הפועל חיפה,
משחק גדול מול מכבי. אראל וקלינגר/האתר הרשמי של הפועל חיפה

במסיבת עיתונאים התייחס הבוקר ניר קלינגר למצב הקבוצה. המאמן התייחס תחילה למשחק מול מכבי תל אביב: "אנחנו שמחים להיות חלק מרביעיית הצמרת. אמרתי לשחקנים שאלה המשחקים שלשמם התכנסנו במקצוע הזה. זה כיף, חוויה, ואם ניכנס לעניינים המקצועיים אז זה גם מאתגר מאוד. אחרי התוצאות של השבוע האחרון זה הופך את המשחק לקרב על שש נקודות. משחק מולה הוא תמיד משימה לא פשוטה".

"מכבי תל אביב הייתה בריצה מטורפת עד רעננה", המשיך המאמן. "המשחק ההוא עצר אותם. ברור שנצטרך לא להסתכל על מכבי על בסיס תוצאות אלא לנתח אותם עניינית. בניגוד לעכו ורעננה שבאו סגור וטקטי ועשו עבודה טובה אגב, לא נשנה את סגנון המשחק שלנו. אנחנו יודעים לשחק בשתי השיטות שהנחלנו מתחילת העונה".

על צמד המשחקים בצמרת: "לא חושב שיש פה קשר אישי אליי. הגדולה שלנו זאת היכולת של השחקנים על המגרש. צמד המשחקים בצמרת זה מלמד שהליגה היא שוויונית. אין בריחה של קבוצות, מכבי ובאר כבר היו בפור ענק בשנים עברו. היום שלוש קבוצות נוספות במרחק נגיעה מהמקום הראשון. הקהל יכול להיות במתח. זה מה שאנחנו מחפשים".

על גל אראל: "הוא הגיע ברגע האחרון. היו לו קשיים בהתחלה בגלל חוסר דקות. הוא היה שחקן מפתח בעכו אבל זה לא היה קצב של ליגת העל. אבל היכולת האישית וההשקעה קידמו אותו. לצוות יש חלק, אבל את רוב העבודה הוא עשה".

"הדברים עם תמאש מסוכמים. גבי קצת חולה אבל יהיה בסדר עד המשחק", התייחס המאמן למגעים עם השחקנים. "אנחנו מדברים עם כל השחקנים. יש משאים ומתנים. יום זה תורג'מן, יום זה ניסו ויום זה מלול. רוצים עד אחרי דרבי הגביע לסיים עם כל החוזים לעונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully