וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מרקו אסנסיו הציב בפני פלורנטינו פרס אולטימטום

בספרד טוענים שהכישרון הצעיר שלא מרוצה מהקרדיט לו הוא זוכה מזידאן נפגש עם הנשיא ודרש הבהרות על מעמדו, סוכנו כבר נפגש עם שלוש קבוצות פרמיירליג. בנזמה בדרך החוצה, בייל מדוכדך

one

בספרד מדווחים היום (חמישי) שמרקו אסנסיו הציב בפני פלורנטינו פרס אולטימטום: הבהרה על מעמדו תוך חודש, או עזיבה. על פי "דייריו גול", הכישרון הצעיר לא מרוצה ממצבו הנוכחי וסוכנו כבר נפגש עם צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד. אסנסיו מאוכזב מהקרדיט שמקבל מזינדין זידאן, ומאמין שיקבל תפקיד משמעותי יותר באחת משלוש קבוצות הפרמיירליג. בפגישה עם פרס, ניסה לברר הקשר הצעיר האם אדן הזאר יעבור לריאל מדריד בעונה הבאה והאם זידאן יישאר, ורק אז יקבל החלטה על עתידו.

בצהובון "דון באלון" טוענים ששחקן נוסף שעתידו לוט בערפל הוא קארים בנזמה. פרס נואש להיפטר מהחלוץ המאכזב, ויש לו שלוש אפשרויות: למכור אותו לסין, לצרפת או לחפש עסקת חליפין. האופציה האחרונה קוסמת ביותר לנשיא, שמקווה לכלול את בנזמה בעסקת הארי קיין. הבעיה: בנזמה לא מעוניין לעבור ללונדון. .

עוד בנושא:


ראמוס הפך לשיאן הצהובים וכבש, ריאל מדריד ניצחה 1:3 את לגאנס
מנצ'סטר יונייטד: מוריניו שוב התרגז על התקשורת האנגלית

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד חוגג (משמאל) איתו לוקאס ואסקס. רויטרס
מצמצמים פערים אחרי פתיחת עונה רעה. ראמוס ולוקאס/רויטרס

זה שוב לא הלך חלק, אבל שוב נגמר עם ניצחון. ריאל מדריד ניצחה אתמול (רביעי) 1:3 את לגאנס והתייצבה במקום השלישי בליגה הספרדית, אבל בסיום המאמן זינדין זידאן שוב נאלץ להתמודד עם שאלות, כמו ספיגת השער המוקדם ופרשת הפנדל שבעט סרחיו ראמוס במקום גארת' בייל.

לגאנס כבשה ראשון והדדהימה את אלופת אירופה המתאוששת, אבל לוקאס ואסקס השווה מהר, ובהמשך לאסמירו את ה-1:2. לגאנס לחצה במחצית השנייה, אבל השוער המחליף קיקו קאסייה שמר ידע להיות במקום. לפני הסיום נקבעה בעיטת עונשין מ-11 מטר לזכות ריאל, וסרחיו ראמוס לקח את הבעיטה אחרי שיחה עם הוולשי

כעת בריאל מדריד יצטרכו לטפל בסוגיה חדשה: "תיק גארת' בייל", כפי שזה מכונה הבוקר ב"אס". בייל רצה לבעוט את הפנדל לאור היעדרותו של כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל מנוחה, אבל הקפטן ראמוס החליט שהוא יהיה זה שיבעט, והתעקש שאין שום מתיחות בנושא. "כשכריס לא משחק, אם זה לא גארת', זה אני", ענה בסיום ראמוס, "אנחנו מחליפים, אין פה יריבות". לנוכח העובדה שגארת' בייל, שנכנס רק כמחליף, ירד בצורה לא אופיינית לחדר ההלבשה במהלך המחצית הראשונה באמצע המשחק, בספרד כבר הרימו גבה.

הוולשי שותף רק כמחליף בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים של ריאל, ואתמול נכנס רק בדקה ה-75, וזאת על אף שרונאלדו לא היה בסגל, וזידאן העדיף לפתוח עם לוקאס ואסקס. המאמן נשאל אם ההחלטה נעשתה כדי לשמור על בייל מבחינה פיזית. "זה קצת מהכל, אני מרוצה מאוד מבייל", אמר המאמן, "אנחנו צריכים להחזיר אותו צעד אחרי צעד, כדי שיחזור לרמה הגבוהה שלו. נראה מה יהיה במשחקים הקרובים. אנחנו בתקופה טובה, ואני סומך פה על כולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גארת' בייל על הספסל של ריאל מדריד. רויטרס
עושה פרצופים. בייל/רויטרס

כך או כך, בייל לא השלים משחק מלא של 90 דקות מאז הפציעה בתחילת העונה. "הגישה שלו לא עוזרת", כותבים ב"אס" על בייל, "הוולשי מודע לשינוי במעמד שלו, והמחוות שלו ממחישות את מצב הרוח הרע שלו. מול פ.ס.ז' הוא הביע במופגן את האכזבה שלו. בהתחלה כשישב על הספסל, אחר כך שהתנהל באיטיות כשנתבקש להיכנס כמחליף. אחר כך הוא לא הצטרף לבקשה של ראמוס להצטרף לשחקנים ולהודות לקהל בברנבאו. הוא ירד לחדר ההלבשה עם פרצוף נפול.. העונה הוא שיחק רק 35.5 אחוז מהדקות האפשריות, ולמרות זאת מעמיד סטיסטיקות ראויות: תשעה שערים ושישה בישולים. עם זאת, בין אם הסיבה היא טקטית או רפואית, זידאן לא העניק לו את הביטחון... בינתיים ואסקס ואסנסיו מקבלים דקות ומוכיחים את עצמם.. העתיד של בייל מעומעם מתמיד".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד נכנס במקום קארים בנזמה. רויטרס
שוב עלה מהספסל. גארת' בייל/רויטרס

אבל זידאן בעיקר מסופק מהנקודות, ומהעובדה שקבוצתו עם ניצחון רביעי רצוף ומתאוששת מפתיחת העונה האומללה. "היו לנו כמה רגעים שבהם הכל הלך קשה", אמר זיזו, "אבל עכשיו דברים הולכים טוב עבורנו. אנחנו עושים דברים נכון, יש לנו ביטחון, משחקים טוב, ואנחנו רוצים יותר. כל שחקן ושחקן נותן יותר על המגרש, ובסופו של דבר זה מה שמוביל לתוצאות. אחרי הרגעים הקשים שעברו עלינו, עכשיו נרצה להמשיך את התקופה הטובה".

ריאל עברה את ולנסיה בדרכה למקום השלישי, אבל עדיין רחוקה 7 נקודות מאתלטיקו שבמקום השני ו-14 נקודות מברצלונה שבפסגה. זיזו זוכר גם את ספיגת השער אחרי 5 דקות. "ברור שזה לא בסדר, כי זה מראה על חוסר ריכוז, אבל אני לא מודאג. הייתי מודאג אילו לא הייתה תגובה, אבל השווינו תוך כמה דקות, ומאז השתלטנו על המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully