וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ה-NBA קנסה את מארק קיובן ב-600 אלף דולר בגלל הודאת ה"טנקינג"

בעלי דאלאס הודה שקבוצתו מתכננת להפסיד כאסטרטגיה, הקומישינר קנס אותו על "הצהרות שפוגעות בליגה", בארה"ב מלגלגים על גובה הסכום. וגם: קיובן לוקח אחריות על פרשת האלימות במועדון

עריכת וידאו: שניר דבוש

הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן נקנס ב-600 אלף דולר על ידי הנהלת ה-NBA על דברים שאמר השבוע, כשטען שקבוצתו צריכה להפסיד בכוונה (טנקינג) על מנת לשפר את מצבה. קיובן אומנם גינה את הטנקינג, שמטרתו ליצור מאזן שלילי על מנת להגביר את הסיכויים לקבל בחירת דראפט גבוהה בשנה שלאחר מכן, אך עם זאת הודה שהדבר הטוב ביותר לקבוצתו לעשות זה להפסיד עד תום העונה.
קומישינר ה-NBA אדם סילבר מנסה להילחם בתופעת הטנקינג כבר תקופה ארוכה, בידיעה שהיא פוגעת בתדמית הליגה ומשדרת חוסר ספורטיביות ואלמנט תחרותיות בעייתי. סילבר אמר בהצהרה מטעם הליגה שהקנס של קיובן הוא בעקבות "הצהרות פומביות שפוגעות ב-NBA".

מארק קיובן דאלאס מאבריקס. AP
אמר בקול את מה שכולם עושים. קיובן/AP

קיובן אמר בראיון ש"אני לא אמור להגיד את זה, אבל הייתה לי שיחה עם כמה חבר'ה לפני כמה ימים, ואתה יודע, אנחנו לא מתחרים על הפלייאוף. ואמרתי, 'תראו, להפסיד זו האופציה הכי טובה מבחינתנו'. אדם (סילבר) ישנא לשמוע את זה, אבל לפחות ישבתי והסברתי להם את זה. הסברתי להם מה התוכניות שלנו לקיץ, שאנחנו לא מתכוונים לעשות עוד טנקינג. עברנו עונה וצי כזו, וזה ברוטאלי מדי בשבילי. אבל בגלל שאני מתנהל בשקיפות, אני חושב שזה מפתח בלהיות בעלים של שחקנים וליהנות מיציבות".

כרגע למאבריקס יש מאזן של 40:18, השלישי הכי גרוע בליגה, שכרגע יש בה שבע קבוצות עם פחות מ-20 ניצחונות. כידוע, לקבוצה עם המאזן הכי גרוע בליגה יהיו את האחוזים הכי גבוהים לזכות בבחירה הראשונה בדראפט: 25 אחוז.

אגב, על פי חישובים שנעשו בארה"ב, לנוכח העובדה שהונו האישי של קיובן מוערך ב-3.7 מיליארד דולר, הרי שלקנוס אותו ב-600 אלף דולר זה כמו לקנוס אזרח עם הכנסה ממוצעת ב-28 דולר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מארק קיובן, דאלאס מאבריקס. AP
עוד פרשה ועוד פרשה. קיובן/AP

* עוד בדאלאס - מארק קיובן נאלץ להתייחס לפרשה קשה אחרת במועדון, ולקח עליה אחריות מלאה כשטען שהוא האחראי היחיד לעובדה שעובד המועדון ארל סניד נותר מועסק בארגון על אף העובדה שהואשם באלימות בתוך המשפחה. "זו טעות נוראית", אמר קיובן. סניד פוטר השבוע אחרי ש"ספורט אילוסטרייטד" פרסם על התנהגות אלימה של אדם שהועסק ככתב בארגון, התנהגות שבגינה נעצר פעמיים בעבר. "לא רציתי לפטר אותו, כדי שלא יעשה זאת במקום אחר", אמר, "רציתי שיקבל טיפול".

עם זאת, קיובן סירב להגיב על התחקיר שחשף "נורמות מיניות מאיימות" במועדון, וטענות לפיהן נשיא דאלאס לשעבר הטריד מינית עובדות במועדון. התחקיר העלה טענות קשות נגד טרדמה אוסרי, שסיים את עבודתו במועדון בשנת 2015. קיובן טוען שהוא לא יגיב כי הדברים נמצאים תחת חקירה משטרתית, והבטיח כי "ייעשו שינויים" .

מה אתה מתכוון לעשות, מר קיובן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully