וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מול צ'לסי: מסי ואינייסטה שברו שיא לצמד, בוסקטס שבר שיא מסירות

שחקני ברצלונה השלימו ערב היסטורי ב-1:1 המתוק מול צ'לסי, כולל הרשימה המלאה של כל הקורבנות של מסי. וגם: על אף שבארסה השקיעה בחלונות האחרונים 400 מיליון יורו, הנשיא טוען: "האסטרטגיה שלנו היא לתת הזדמנות לשחקנים צעירים"

one

אחרי מו"מ ממושך עם ראשי ברצלונה, ליאונל מסי האריך את חוזהו במועדון לפני שלושה חודשים וחתם עד 2021, מה שמבטיח את הישארותו במועדון לפחות עד גיל 33. היום (רביעי) ז'וספ מריה ברתומאו הנשיא של הקטלאנים התראיין ונשאל בין היתר על עתידו של מסי. "יש לנו סגנון משחק ייחודי ומסי הוא השחקן הטוב בעולם, שחקן מפתח שלנו", אמר ברתומאו, "אינייסטה הוא דוגמא לשחקן שאנחנו רוצים אותו לא רק כשחקן, אלא כאגדה בעתיד. עם מסי זה אותו דבר, יש לו חוזה לארבע שנים, אבל אני לא חושב שזה החוזה האחרון שלו בבארסה".

עוד בנושא:

ליגת האלופות: צ'לסי וברצלונה נפרדו ב-1:1 במשחק הראשון של השמינית
סוג של קלאסיקו: מיכאל יוכין על הקרבות בין ברצלונה וצ'לסי, שתרמו לעיצוב זהותן

שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה עם הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו. AP
יסגור את הברז? ברתומאו עם אינייסטה/AP

ברתומאו התייחס לטירוף בשוק ההעברות שרק התעצם מאז שניימאר נמכר לפריס תמורת 222 מיליון יורו ואמר: "הייתי רוצה להגיד שהשוק יתייצב, אבל אני לא בטוח. יש יותר ויותר מועדונים עם בעלים עשירים שמשקיעים בכדורגל. זה נהיה הרבה יותר קשה להיכנס לשוק ולהחתים את השחקנים הכי טובים. האסטרטגיה שלנו היא להחתים שחקנים צעירים, ללמד אותם לשחקן כדורגל ולהעניק להם הזדמנות לשחק בקבוצה הראשונה".

על הכסף הגדול שנשפך בינואר, אמר: "העונה הוצאנו יותר כסף ברכישת שחקנים בגלל המכירה של ניימאר. התכנית שלנו היא להשקיע עוד 60 מיליון יורו בקיץ מכסף שיגיע ממכירת שחקנים. אנחנו עובדים עם שתיים או שלוש חברות וקרוב לוודאי שנגיע להסכם שיגדיל את ההשקעות במועדון".

כזכור, מאז המכירה של ניימאר ברצלונה החתימה כמה שחקנים תמורת כסף גדול ובראשם פיליפה קוטיניו ועוסמאן דמבלה. הם לשפוט לפי דברים של הנשיא, הברז ייסגר בקיץ. האומנם?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה, ברצלונה. רויטרס
המספרים מדברים ביד עצמם. מסי ואינייסטה/רויטרס

יש לציין כי ברצלונה השקיעה העונה כ-400 מיליון יורו בשחקני רכש (כ-160 על קוטיניו, כ-150 על דמבלה, 40 על פאוליניו, 30 על סמדו ו-12 על מינה). דמבלה, מי שאמור היה להיות הרכש הגדול והמבטיח, לא שיחק אתמול מול צ'לסי. הצרפתי סבל לאורך כל העונה מפציעות, ואתמול התחמם ארוכות, אך לא נכנס. "זה לא היה זמן לניסויים, אלא ללכת על בטוח", אמר ואלוורדה על דמבלה, שלא שותף אפילו כמחליף, "זה לא הזמן להשקיע בהרבה דברים, אלא להתייחס בכבוד למעמד".

הנתונים של מסי את אינייסטה

ליאו מסי ואנדרס אינייסטה הצילו אתמול את ברצלונה, כשהספרדי בישל לארגנטינאי בצורה נהדרת את שער השויון החשוב ב-1:1 בסטמפורד ברידג', אך מתברר שהצמד עשה היסטוריה. על פי "מיסטר צ'יפ", הם השיגו שיא חדש כשהפכו לצמד ששיחק הכי משחקים ביחד בכל הזמנים בליגת האלופות - 97. הם שברו את השיא שבו החזיקו שני שחקני ברצלונה אחרים - צ'אבי וקרלס פויול (96). הצמד ראול ורוברטו קרלוס מריאל מדריד שיחקו ביחד 94 משחקים.

המספר המרשים של בוסקטס

מול צ'לסי סרחיו בוסקטס הפך לשחקן ברצלונה שהשלים הכי הרבה מסירות העונה במשחק אחד. בוסקטס מסר 139 מסירות, מתוכן 128 מדויקות - 92 אחוזי הצלחה! כאמור, אף שחקן של ברצלונה לא רשם נתונים כאלה העונה. אחריו היו ראקיטיץ' (104) ואינייסטה (100), כשבמקום הראשון בצ'לסי נמצא ססק פברגאס, עם 41 מסירות בלבד, שליש מהכמות של בוסקטס.

הטעות בדגל שהעניקה ברצלונה לצ'לסי: 1/16 גמר?!

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
מספרים מרשימים. מסי/רויטרס

מסי מתקרב לשיא של ראול

אחרי שמסי כבש אתמול שער ראשון בקריירה מול צ'לסי (אחרי 9 משחקים ו-730 דקות), הוא עומד כעת על כיבוש שערים מול 29 קבוצות שונות באירופה. לפניו נמצא ראול מריאל מדריד, שכבש מול 33 יריבות שונות באירופה, בעוד רונאלדו כבש מול 32 קבוצות שונות. מסי השתווה למספר של זלאטן.

מסי פגש 35 קבוצות שונות באירופה, ונותרו רק 6 מולן לא כבש: רובין קאזאן, אתלטיקו מדריד, אינטר, ליברפול, בנפיקה ואודינזה. אגב, אתלטיקו בליגה היא אחת הקורבנות הכי גדולות של מסי, מולה כבש 27 שערים ב-35 הופעות מולה.

בסך הכל למסי יש 101 שערים באירופה ב-126 משחקים מול 37 יריבות שונות, כשמחשיבים את המשחקים בסופרקאפ האירופאי מול פורטו וסביליה. הקבוצה האהובה עליו היא ארסנל, מולה כבש 9 שערים ב-6 משחקים: גול כל פחות מ-50 דקות. מול באייר לברקוזן הוא כבש בממוצע אדיר: 7 שערים ב-3 משחקים. מול מילאן הוא כבש 8 שערים ב-8 משחקים.

כל הקורבנות של מסי בצ'מפיונס ליג

מילאן: 8 שערים ב-8 משחקים
אפואל ניקוסיה: 3 שערים ב-2 משחקים
אייאקס: 6 שערים ב-3 משחקים
ארסנל: 9 שערים ב-6 משחקים
באזל: 2 שערים ב-2 משחקים
באטה בוריסוב: 2 שערים במשחק אחד
באיירן מינכן: 4 שערים ב-5 משחקים
ורדר ברמן: שער אחד ב-2 משחקים
סלטיק: 8 שערים ב-6 משחקים
צ'לסי: שער אחד ב-9 משחקים
דינמו קייב: 2 שערים ב-2 משחקים
יובנטוס: 2 שערים ב-5 משחקים
קופנהאגן: 3 שערים ב-2 משחקים
לברקוזן: 7 שערים ב-3 משחקים
ליון: 3 שערים ב-4 משחקים
מנצ'סטר סיטי: 6 שערים ב-6 משחקים
מנצ'סטר יונייטד: 2 שערים ב-4 משחקים
מנשנגלאדבך: שער אחד במשחק אחד
אולימפיאקוס: שער אחד ב-2 משחקים
פנאתינייקוס: 4 שערים ב-4 משחקים
פריס סן ז'רמן: 4 שערים ב-8 משחקים
פלזן: 3 שערים ב-2 משחקים
גלזגו ריינג'רס: שער אחד ב-2 משחקים
ריאל מדריד: 2 שערים ב-2 משחקים
רומא: 2 שערים ב-2 משחקים
שחטאר: 3 שערים ב-5 משחקים
ספרטק מוסקבה: 4 שערים ב-2 משחקים
ספורטינג ליסבון: שער אחד ב-4 משחקים
שטוטגארט: 3 שערים ב-3 משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully