וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מינתה סקאוט שהיה אחד מראשי המחאה נגד יעקב שחר

21.2.2018 / 17:45

בטור שפרסם ביוני 2016, כתב מאור בורג': "החלטנו לפתוח במחאה 'יענקל'ך' מתוך אמונה שללא מחאה מולו דבר לא ישתנה. אצל האוהדים הוא פרה קדושה". במועדון הגיבו: "הוא לא נפסל בשל עברו. מונה בשל יכולותיו, ובאישור אלאך"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: שניר דבוש

אחרי שנודע כי מכבי חיפה מעסיקה סקאוט ספרדי שאחראי על מדיניות הרכש, היום (רביעי) מתברר כי המועדון מינה בימים האחרונים סקאוט נוסף. מדובר באוהד מאור בורג', שהיה בעבר אחד מראשי המחאה נגד נשיא המועדון יעקב שחר. יש לציין כי האוהד כבר לא חלק מאותה מחאה, ולכן, טוענים גורמים במועדון, כניסתו למערכת הייתה הדרגתית והתנהלה לאורך החודשים האחרונים. אותו גורם סיפר היום כי בורג' "ניהל לאחרונה שיחות עם מו אלאך, והיה מעורב מאוד במה שנעשה בעיקר בתקופת גיא לוזון".

עוד בנושא:
פרד רוטן ערך מחנה אימונים מקוצר לשחקנים: "חשוב שתלמדו מהטעויות"
המהפכה במערך הסקאוטינג: "מכבי חיפה במגעים לצירוף איש מקצוע מדרום אמריקה"
בהמלצתו של טוני: מכבי חיפה מינתה סקאוט ספרדי שימליץ על רכש

אוהדי מכבי חיפה עם שלט נגד יעקב שחר. ברני ארדוב
שלט המחאה/ברני ארדוב

בטור שפרסם ב-26 ביוני 2016 באתר האוהדים, הודה בורג' כי היה אחד מראשי המחאה נגד הבעלים, אך אז הוא ביקש לסגת ממנה. בטור שפורסם באתר האוהדים הוא כתב: "החלטנו לפתוח במחאה 'יענקל'ך' מתוך אמונה שללא מחאה מול הבעלים של המועדון דבר לא ישתנה. הכנו שלטים, התראיינו בתוכניות הרדיו ואת הכל עשינו בצורה תרבותית - למרות ההבנה שמחאה נגד יענקל'ה שחר לא פופולרית. ידענו איך זה יתקבל בתקשורת ובעיקר אצל האוהדים שמבחינתם יענקל'ה הוא פרה קדושה".

במכבי חיפה, שם מרחיבים את מחלקת הסקאוטינג ומתכננים שינוי עמוק בעונה הבאה על מנת להביא שחקני רכש טובים יותר, לא הכחישו את המינוי החדש. מקורבים לעסקה טוענים כי גיא לוזון אף המליץ עליו.

משם נמסר בתגובה: "מאור בורג' אכן מצטרף למערך הסקאוטינג של מכבי חיפה שנבנה ומתפתח העונה. מאור מצטרף לעוד שני סקאוטים שכבר עובדים במחלקה. מאור אכן אוהד של מכבי חיפה, לא נפסל בשל עברו אלא התקבל בשל יכולותיו ואיכויותיו ובאישורו של המנהל הטכני מו אלאך . משפט לסיום: ברור לנו כמועדון, כי כל אוהדי מכבי חיפה על מגוון דעותיהם אוהבים את המועדון ורוצים בדבר אחד, הצלחתו. בהצלחה למאור בתפקידו החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully