וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר על יצחק פרי: "הוא פגע בי בצורה שלא עושים"

מאמן הפועל אילת דיבר בתוכנית הפייסבוק "אהרל'ה ושקדי" ונזכר ביושב ראש ראשון לציון: "תודה לאל שלא נתקלתי בו". על התקופה בבולגריה: "הקבוצה התפרקה חודש אחרי שעזבתי", ועל אילת הנוכחית: "הכל תלוי בנו"

מערכת וואלה!

מאמן הפועל אילת שרון דרוקר התראיין היום (רביעי) בתוכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט "אהרל'ה ושקדי", ודיבר על התקופה הנוכחית שלו בהפועל אילת, העזיבה של לוקויול אקדמיק סופיה, והפיטורים הטראומטיים ממכבי ראשון לציון.

"אנחנו בדיוק בחצי הדרך, טיפה אחרי, כשאני מסתכל על מחצית הראשונה של העונה, הקבוצה הזאת, השחקנים האלה, עברו כל כך הרבה, הם כמהים ליציבות, שקט תעשייתי, להיות קבוצת עבודה, לעבוד חזק לפני האימון ואחרי האימון", סיפר דרוקר על אילת הנוכחית, "עברנו הרבה, גם אני איתם וגם הם לפניי, הניצחון הזה שהרחיק אותנו מהתחתית, למרות שאתם יודעים ששני ניצחונות אתה למעלה ושני הפסדים אתה מועמד לירידה, אבל הכל תלוי בנו. אין יותר מקום לשינויים, זאת הקבוצה, זאת הכלה, ואיתה אנחנו רוצים לעשות הכי טוב".

דרוקר סיפר על התקופה הקצרה שאימן בתחילת העונה את אקדמיק סופיה: "כשאני קיבלתי את ההצעה, ונסעתי לשבת איתם, מהניסיון שלי לוקויול אקדמיק סופיה היא קבוצה ידועה, עם תקציב ותארים, כשהגעתי התרשמתי שהדברים אחרת, אבל אמרתי שניתן לזה זמן. משהו באינטואיציות שלי לא הריח טוב, לאט לאט ראיתי שהדברים לא הולכים בכיוון שאני אוהב. אחרי שהגעתי לסיכום שאני הולך, חודש אחרי זה, הקבוצה לא קיימת. היום הקבוצה היא קבוצת נוער, הם העבירו את כל המרכז שלהם ללבסקי סופיה. הספונסר עבר אליהם".

עוד בנושא
נבחרת ישראל: עודד קטש יעביר את האימון המסכם בטאלין ללא עוזרי המאמן
זה ילד זה? השיאים שלוקה דונצ'יץ' מאיים לשבור העונה ביורוליג
נבן ספאחיה: "איך אפשר לקיים משחקי נבחרות באמצע העונה?"

seperator
שרון דרוקר, מאמן הפועל אילת. נועם מושקוביץ
"לא צריך להגיד לברנר כלום". דרוקר/נועם מושקוביץ

בעונת 2015/16 פוטר דרוקר ממכבי ראשון לציון, חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה, והקבוצה המשיכה לזכייה באליפות. הפיטורים הללו לא עזבו את דרוקר: "די מיצבתי את עצמי בראשון אחרי עונה לא טובה, בנינו מערכת יפהפייה, מערכת שעשתה פיינל פור, שהגיעה לרבע גמר היורופקאפ, חצי גמר הגביע. עשינו דברים, הרגשתי שגידלנו את שון (דאוסון), בנינו קבוצה שהיה כיף לראות. כשזה נגדע לי, זה היה שבר גדול מבחינתי. ביום של הגמר הייתי בסרט, כמובן שלא יכולתי לראות את הגמר, והטלפון שלי התפוצץ כאילו אני זכיתי באליפות, גם השחקנים, וגם האנשים אמרו שזאת הקבוצה שלי. וזה לא שלי, לקחו לי את זה. אני אצטרך להתמודד עם התקופות האלה, העליות והירידות. שמח שההנהלה של אילת האמינה בי, ויודעים מה שאני יכול לעשות".

פגשת את יצחק פרי מאז?

"תודה לאל שלא נתקלתי בו. הוא פגע בי בצורה שלא עושים, הוא יודע את זה, לא הייתי מאמן רוקי שלא הוכיח את עצמו אצלו, לקחתי אותו לפיינל פור עם תקציב שהוא רצה להשאר בליגה, הוא היה בצמרת בכל שנייה איתי. גם כשיש תקופות רעות, אבל שיחקנו עם שני זרים לפעמים, מכל דבר לומדים. אני לא הייתי האחרון, אריק שיבק היה אחרי זה, וכנראה שיהיו עוד".

שמוליק ברנר נמצא בתקופה דומה כיום. מה יש לך לומר לו?


"לא צריך להגיד לשמוליק כלום, הוא יודע מה קורה, הוא לא טיפש. הוא קיבל את התפקיד בלי ניסיון, כנראה זה נוח לפרי ולכולם. הוא אחלה בן אדם והתפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully