וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "איך אפשר לקיים משחקי נבחרות באמצע העונה?"

21.2.2018 / 12:01

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת משחק החוץ נגד מלאגה (ה', 21:45, ערוץ 14): "גמר הגביע הוא היסטוריה. ניצחון יכול להיות מאוד משמעותי". פראחוסקי: "ההגנה והריבאונד הם המפתחות"

one

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (רביעי) אימון מסכם בארץ לקראת המשחק נגד מלאגה הספרדית בחוץ ביום חמישי (21:45, ערוץ 14). הצהובים מגיעים שפופים לאחר שהפסידו בגמר הגביע להפועל חולון בשבוע שעבר, אולם לשחקנים הובהר כי הם חייבים להסתכל קדימה ולהתרכז במטרות שנותרו - היורוליג והליגה.

נבן ספאחיה אמר באימון היום: "ניצחנו את אשדוד לאחר שהפסדנו במשחק הגביע, היה חשוב לנצח במצב שהיינו בו. הגביע הוא כבר היסטוריה וזה מאחורינו. אנחנו חייבים לחשוב הלאה. נשתפר כי נעבוד קשה, לא בגלל שהפסדנו במשחק הגביע. אני תמיד מנסה לשפר ולהשתפר. מלאגה היא קבוצה טובה וננסה לבנות תכנית מוצלחת. ניצחון חוץ יכול להיות מאוד משמעותי".

ספאחיה יתייחס לכך שאחרי המשחק בספרד, ג'ייק כהן יצטרף מיידית לנבחרת ישראל: "זה המצב עבור רוב הקבוצות באירופה, לא בעיה של מכבי או של הנבחרת. זה אחד מהדברים המטורפים של מה שקורה השנה אני מקווה שזה לא יהיה בעונה הבאה ולא יקרה יותר. קשה לשחקן לעבור תחרויות שונות ומסגרות שונות. אני לא כאן כדי ללמד את פיב"א, אבל איך משחקים תוך כדי העונה? מבחינתי זה מגוחך. אני לא יכול לשנות את זה, אבל יכול להביע את דעתי".

הסנטר ארטיום פראחוסקי הוסיף: "נצטרך להיות מרוכזים בהגנה, בריבאונד, אלו דברים שעבדנו עליהם באימונים ונקודות המפתח. כל משחק עכשיו חשוב ומשמעותי בשלבים האלו. לליגה יש חוקים מסוימים ואולי פחות צריכים בליגה הישראלית גבוהים ואיטיים יותר יחסית כמוני. אני מתאמן ומוכן לכל משחק, גם אם אני לא משחק בליגה הישראלית הרבה".

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מותר לי להביע את דעתי". ספאחיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully