וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוחנה חזר לשחק במשחק ראווה ביבנה, גם שהר כבש

21.2.2018 / 19:30

למרות הנתק בינו לבין הנהלת הקבוצה, הקשר שותף ומצא את הרשת ב-1:4 על הקבוצה מליגה א' דרום. שהר צפוי להיות כשיר למשחק מול בית"ר, גם מאנזון ושבירו כבשו. מליקסון בספק ליום ראשון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע קיימה הערב (רביעי) משחק ראווה במגרש ביבנה נגד הקבוצה המקומית המשחקת בליגה א' דרום, כאשר מיכאל אוחנה שותף לראשונה אחרי כחודש ואף כבש שער ב-בניצחון 1:4. כ-2,000 צופים הגיעו לטקס חניכת האצטדיון על שמו של יצחק ז'קי לוי, שוער העבר של מכבי יבנה שהלך לעולמו לפני שנתיים וחצי, ראו את אוחנה כובש ראשון ולאחר מכן גם את ואדים מאנזון, בן שהר ואיתמר שבירו מוצאים את הרשת. גיא מלמד החמיץ פנדל, סהר שבתאי צימק עבור יבנה במשחק שארך 60 דקות.

שהר, שנפצע בהפסד למכבי תל אביב בתחילת החודש, צפוי לחזור לסגל למשחק הליגה הקרוב נגד בית"ר ירושלים (ראשון 21:00). החלוץ מתאמן כרגיל עם הקבוצה וכאמור פתח בהרכב היום, אך רק בסמוך לפתיחת המשחק מול הקבוצה של בני בן זקן תתקבל החלטה סופית לגביו. ההערכה העדכנית בשורות האלופה היא כי שהר יהיה כשיר להתמודדות וסיכוייו להיכלל בסגל גבוהים. החלוץ עצמו הבהיר לסביבתו כי הוא מרגיש הרבה יותר טוב וכי הוא מאמין ביכולתו להשתלב בסגל למשחק הצמרת החשוב.

עוד בנושא

אוחנה דורש לחשוף את פרטי ההסכם בין אשדוד לבאר שבע
כשר אבל מצליח: אורן יוסיפוביץ על עסקת חנן ממן
בכר אחרי ה-0:3 על מכבי פתח תקוה: "בשביל זה ממן הגיע"

בן שהר שחקן הפועל באר שבע יוצא לאחר שנפצע. ברני ארדוב
התאושש בזמן. בן שהר אחרי הפציעה/ברני ארדוב

לעומת החלוץ, מאור מליקסון עדיין בספק גדול מאוד למשחק. מליקסון אמנם חזר לאימונים אך כלל לא בטוח שיוכל לעמוד לרשותו של ברק בכר. הבלם מיגל ויטור נמצא באותו מצב. הפורטוגלי חזר לאימונים מלאים אך עדיין לא ברור אם יוכל לשחק ביום ראשון. במקביל, חאתם עבד אלחמיד ולואי טהא שהציגו שני משחקים מצוינים וזכו למחמאות על היכולת שהפגינו, יפתחו בהרכב ביום ראשון בטרנר.

מי שלא צפוי להיות בסגל האדומים, למרות שנטל חלק במשחק הראווה היום, הוא מיכאל אוחנה שהנתק בינו לבין הנהלת הקבוצה נמשך. אתמול דיווחנו כי אוחנה דורש לחשוף את ההסכם בין הפועל באר שבע למ.ס אשדוד בנוגע להעברתו. עוד נודע כי במהלך השיחה ביקש אוחנה מראשי באר שבע להעלות את שכרו פי שניים וחצי ממה שהוא מרוויח היום. הדרישה הועלתה עוד לפני הנתק שחל בין הצדדים.

מוחמד גדיר חזר לאימוני ריצה וממשיך בתהליך השיקום שלו במסגרת הקבוצה.

(עדכון ראשון: 11:27)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully