וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רוטן ערך "מחנה מקוצר" לשחקנים: "חשוב שתלמדו מהטעויות שלכם"

21.2.2018 / 8:35

הצוות המקצועי שהה יום שלם עם השחקנים: אימון כוח בבוקר, אסיפות ומשחקונים בצהריים וגיבוש בערב: "הגיע הזמן שיעבדו קשה, שיפנימו את המצב". דמארי התאמן, צפוי לשחק מול נתניה

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: שניר דבוש

כשברקע נשמעים לא מעט ביקורות על היכולת שלהם, שחקני מכבי חיפה המשיכו אתמול בהכנות לקראת המשחק מול מכבי נתניה. הצוות המקצועי קיים אתמול אימון כפול - אימון כוח בבוקר ואימון שמבוסס על הנעת כדור ומשחקונים בצהריים. השחקנים נשארו בכפר גלים בין האימונים, ולא נסעו לבית המלון, במה שהוגדר על ידי פרד רוטן כ"מחנה מקוצר" לקראת המשחק. האימון אתמול התנהל בעוצמה גבוהה מהרגיל ובמועדון היה מי שאמר כי "הגיע הזמן שיעבדו קשה יותר. הם צריכים להפנים מה המצב של הקבוצה, חייבים לצבור נקודות". היום יקבלו השחקנים שוב חופש ויחזרו בחמישי לכפר גלים. לאחר צמד האימונים, השחקנים נסעו למסעדה בחיפה, זאת לבקשתו של רוטן, שביקש לגבש את השחקנים לקראת המשחק.

בין האימונים ערך רוטן, יחד עם עוזריו איתי מרדכי ורוב מאס, אסיפת וידאו. באסיפה הקרין המאמן קטעים מהמשחק מול בני סכנין. בקטע הראשון הקרין מספר מהלכים טובים של הקבוצה, בעיקר במחצית הראשונה, ובשני ביקש להתמקד בטעויות, בעיקר בחלק ההגנתי ובמחצית השניה. "חשוב שתלמדו מהטעויות שלכם", הדגיש ההולנדי. באימון עדיין לא תורגל הרכב, אך המאמן לא מתכוון לערוך יותר משני שינויים. עומר דמארי ערך אימון מלא וההערכה היא שיפתח בהרכב על חשבון מוחמד עוואד. אטיין ריינן, שזכה אתמול למגננה מהמועדון, יירד לספסל כשאליסון דוס סנטוס יחליף אותו.

שיחת היום בחיפה קשורה למהפכה שמתוכננת במערך הסקאוטינג. חלק מעובדי המועדון סיפרו כי לא ידעו שסקאוט ספרדי מעורב ברכש. על הכוונה להביא איש מקצוע נוסף מדרום אמריקה אמרו במועדון: "זה יפתח עוד אופציות. בעונה הבאה נצטרך לפגוע בכל הזרים. זה מה שעושה את ההבדל בשאר קבוצות הצמרת".

בחיפה אישרו את הידיעה מהשבוע שעבר לפיה נמשך המעקב אחר עומרי אלטמן, אך מוסיפים כי ההחלטות יתקבלו רק לקראת הקיץ. כזכור, גם גדי קינדה וטאלב טואטחה ברשימות של המועדון.

עוד בנושא:

מכבי חיפה במגעים לצירוף איש מקצוע מדרום אמריקה
לאחר הסיכום: הפועל חיפה הודיעה שתמאש יחתום עד סוף השבוע

שחקן מכבי חיפה אטיין ריינן. אדריאן הרבשטיין
יירד לספסל. ריינן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully