וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "להתגונן בגומלין זו התאבדות", סוארס: "הם יבואו לשחק פתוח"

קשר צ'לסי וחלוץ ברצלונה כבר עם הראש במשחק הגומלין אחרי ה-1:1 במשחק הראשון בשמינית גמר הצ'מפיונס. מאמן הכחולים אנטוניו קונטה: "היינו קרובים למשחק מושלם. כשטועים מולם - משלמים"

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג. רויטרס
סוף סוף שבר את הנאחס. מסי/רויטרס

פרק נוסף נרשם אמש (שלישי) בהיסטוריית המפגשים בין צ'לסי לברצלונה כאשר השתיים נפרדו ב-1:1 ביניהן במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. הבלוז, שהפסידו לבארסה פעם אחת בלבד בתשעה מפגשים, היו טובים יותר והובילו משער של וויליאן הנהדר, שגם בעט פעמיים לקורות. אולם, ליאונל מסי שבר את הנאחס והבקיע שער ראשון אחרי שמונה מפגשים שחונים בדקה ה-75 וסידר לקבוצתו שער חוץ יקר אחרי ארבעה משחקי נוקאאוט רצופים בחוץ שבהם בארסה לא כובשת וגם מפסידה.

שחקן צ'לסי וויליאן חוגג. רויטרס
איש המשחק. וויליאן/רויטרס

המספרים

* ארנסטו ואלוורדה הפך למאמן הראשון של ברצלונה שלא מפסיד בשבעה משחקי ליגת אלופות רצופים בעונת הבכורה שלו.

* ברצלונה השיגה 23 ניצחונות מול קבוצות אנגליות בהיסטוריה, יותר מכל קבוצה אחרת.

* ברצלונה לא בעטה למסגרת במחצית הראשונה מול צ'לסי. זו פעם ראשונה שזה קורה לה מאז פברואר 2016 מול ארסנל, גם אז זה היה בלונדון.

* מסי עם שער 18 בליגת האלופות מול קבוצות אנגליות, יותר מכל שחקן אחר. הוא מקדים את רונאלדו עם 11.

* מסי שבר את הנאחס עם שער ראשון מול צ'לסי בתשעה מפגרים. הוא עשה את זה אחרי 30 בעיטות לשער מולם.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה, מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
תיקו שמשרת בעיקר את ברצלונה. ואלוורדה וקונטה/רויטרס

התגובות

ארנסטו ואלוורדה מאמנה של בארסה סיכם: "ההתקפות המתפרצות שלהם היו מסוכנות מאוד. הגול שלהם הגיע דווקא בדקות טובות שלנו. אני חושב שהתוצאה הזו טובה והיינו ראויים לה. צ'לסי הגנה עם 5 שחקנים אבל לא רצינו לתקוף עם 5 שחקנים מולם. ננסה לסגור את ההתמודדות בקאמפ נואו".

אנדרס אינייסטה: "צ'לסי אחת הקבוצות הטובות באירופה, אבל באופן כללי שיחקנו טוב. גם הגומלין יהיה קשה מאוד".

לואיס סוארס הוסיף: "צ'לסי צריכים גול ולכן הם ישחקו פתוח בגומלין. אנחנו צריכים לנצל את זה. אנחנו צריכים להיות חכמים"

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי אמר: "היינו קרובים למשחק מושלם, היתה לנו רק טעות אחת אבל מול קבוצה כזו כשאתה טועה, אתה משלם. יש אכזבה, אבל המשחק הזה חייב לתת לנו ביטחון. ההעפלה לשלב הבא עדיין פתוחה, אבל זה יהיה קשה מול קבוצה כמו ברצלונה. אני שמח על ההופעה של השחקנים שלי. הם התאמצו ושיחקו בהתאם לתכנית המשחק".

שחקן צ'לסי וויליאן כובש. רויטרס
וויליאן כובש לרשת ברצלונה/רויטרס

ססק פברגאס, שרשם הופעה פושרת מול האקסית, אמר: "היינו טובים מאוד, שיחקנו בצורה טובה כקבוצה ויצרנו הרבה מצבים. וויליאן היה יכול להבקיע שלושער אבל אנחנו חוזרים הביתה עצובים בגלל שהופעה פנטסטית היא לא תוצאה פנטסטית. עדיין ההתמודדות הזו פתוחה. הוכחנו שאנחנו יכולים להתחרות איתם ונצטרך עוד הופעה מעולה בקאמפ נואו כדי לעלות. להתגונן בגומלין מול ברצלונה זו פשוט תהיה התאבדות מבחינתנו".

על הגומלין: "אתה צריך הרבה אופי כדי לשחק מול קבוצה שמחזיקה בכדור 70 אחוז מהזמן. אנחנו צריכים להגיע לשם כדי להתקיף ולכבוש כי זו משימת התאבדות להתגונן מול בארסה 90 דקות".

וויליאן חסר המזל, שכבש שער יפהפה וגם בעט פעמיים לקורה אמר בסיום: "אני שמח על הגול שלי, אבל די עצוב על התוצאה. אני חושב שהגיע לנו לנצח. הם החזיקו יותר בגדול, אבל אנחנו יצרנו מצבים מסוכנים. אנחנו צריכים להגיע לשם ולשחק באותה צורה. זה היה קצת חסר מזל (לבעוט פעמיים לקורה)".

רמז לבאות?

גם זו דרך לראות את הדברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully