וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק קיובן: "מקווה שנפסיד כמה שיותר, זו האופציה הכי טובה לנו"

זה לא סוד שלא מעט קבוצות ב-NBA עושות "טנקינג" כדי לקבל בחירת דראפט גבוהה, נשיאה הצבעוני של דאלאס לקח את זה צעד קדימה: "אני בטח לא אמור להגיד את זה בגלוי, אבל זה הכרחי"

עריכת וידאו: שניר דבוש

ב-NBA, וזה לא סוד, עושים הכול כדי להביא לתחרותיות בליגה ולמנוע מצב שבו קבוצה אחת שולטת ביד רמה. כדי לאפשר את זה, הקבוצות עם המאזן הגרוע ביותר משפרות את סיכוייהן לקבל בחירה גבוהה יותר בדראפט. זה גם לא סוד שהרבה קבוצות עושות "טנקינג" - כלומר מפסידות בכוונה כדי לקבל בחירות דראפט גבוהות יותר, אך אף אחד לא הצהיר על זה בגלוי, עד שהגיע מארק קיובן הנשיא הצבעוני של דאלאס.

עוד בנושא:

שחקני ה-NBA מעריכים שלברון ג'יימס יישאר בקליבלנד בעונה הבאה
על פי הסטטיסטיקות המתקדמות, העונה של עומרי כספי לא רעה בכלל
שינה את סן אנטוניו, ישנה את כל הליגה? למרכוס אולדריג' פורח

בעלי דאלאס מאבריקס מארק קיובן עם דניס סמית' ג'וניור. AP
לא מסתיר כלום. מארק קיובן/AP

"אני לבטח לא אמור להגיד את זה, אבל היתה לי שיחה עם כמה אנשים מהקבוצה שלי ודיברנו על זה שאנחנו לא מתחרים על הפלייאוף. אמרתי תוך כדי ש"תראו, להפסיד זו האופציה הטובה ביותר עבורנו'", כך אמר קיובן בפודקאסט שערך, והוסיף: "אדם (סילבר) ישנא לשמוע את זה, אבל אני מוכן לשבת ולהסביר להם מדוע אני חושב ככה. הסברתי בקיץ שלא נעשה טנקינג, אבל אם להיות גלוי אני חושב שזה המפתח כדי להשיג יציבות לקבוצה שלנו".

יש לציין שבמאי בשנה שעברה קיובאן אמר שקבוצתו ניסתה להפסיד כמה שיותר בסוף העונה שעברה ברגע שדאלאס איבדה סיכוי להעפיל לפלייאוף. בסופו של דבר דאלאס סיימה עם המאזן התשיעי הכי גרוע ב-NBA ולא שיפרה את מצבה בדראפט דרך הלוטרי. העונה דאלאס (40:18) מחזיקה במאזן השלישי הכי גרוע בליגה והיא אחת משבע קבוצות עם פחות מ-20 ניצחונות עד כה. יש לכך חשיבות גדולה משום שלקבוצה עם המאזן הכי גרוע בסוף העונה הסדירה יהיה סיכוי של 25 אחוזים לקבל את הבחירה מספר 1 בדראפט ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully