וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה דורש לחשוף את פרטי ההסכם בין מ.ס אשדוד להפועל באר שבע

הקשר עדיין ממתין שאשדוד תעביר לעורך דינו את פרטי ההסכם. הסיבה: בחוזה הראשון עליו חתם בעיר הנמל, לפני שהפך לבגיר, נמצא סעיף לפיו הוא יקבל סכום מסוים מההעברה הבאה לקבוצה אחרת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קשר הפועל באר שבע מיכאל אוחנה מבקש לחשוף בפניו את פרטי הסכם העברתו ממ.ס. אשדוד להפועל באר שבע לפני כשנה וחצי. במכתב אותו שלח אוחנה באחרונה באמצעות עורך דינו אייל אברמוב, הוא מבקש לקבל לידיו את פרטי ההסכם להעברתו בין המועדונים. לדברי עורך הדין אברמוב, למרות שהמכתב נשלח כבר לפני מספר שבועות הוא לא קיבל תשובה ממ.ס. אשדוד או מהיועץ המשפטי שלה.

לוואלה! ספורט נודע כי על אף שלא ברורה עדיין מה מטרת שליחת המכתב, ייתכן מאוד כי מדובר בצעד שעשוי להוביל מבחינת אוחנה לאפשרות של תביעה של חלק מדמי ההעברה.

הסיבה שאוחנה ובעיקר אביו עדיין עסוקים בנושא המעבר מלפני שנה וחצי נעוצה בעובדה שלאוחנה היתה חזקה על הכרטיס שלו כאשר חתם על ההסכם הראשון שלו במ.ס. אשדוד. על פי גורמים המעורים בפרטים מצד המשפחה היה לאוחנה הסכם עליו חתום אביו של השחקן אילן אוחנה ובו נכתב כי ביום בו אוחנה ימכר מאשדוד לקבוצה אחרת, אשדוד תקבל מיליון שקל מההעברה וכל סכום מעבר לכך יתחלק באופן שווה בין השחקן למועדון.

עוד בנושא:

ברק בכר שופע מחמאות לחנן ממן ודן איינבינדר
חדשות טובות למ.ס. אשדוד: גדי קינדה ייעדר רק 4-6 שבועות

מיכאל אוחנה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
התפתחות חדשה. אוחנה/ברני ארדוב

אוחנה ופרקליטו עורך הדין אייל אברמוב ממתינים עדיין למכתב של אשדוד עם פרטי ההסכם מול באר שבע, אבל לא סוד הוא שהשחקן נמכר תמורת 4.5 מיליון שקל (המהווים רק מחצית מזכויות הכרטיס שלו) וכן בנוסף קיבלה אשדוד בהשאלה את דן ביטון עם אופציה לרכוש את כרטיסו, צעד שהיא אכן השלימה בקיץ האחרון.

המכתב ובו הבקשה לחשוף את פרטי ההסכם נשלח כאמור לאשדוד אבל העתק גם נשלח לסוכנו של אוחנה דודו דהאן. לבאר שבע לא נשלח מכתב דומה עדיין. על פי חוקי הרשות לבקרת תקציבים, אוחנה לא יכול לקבל לידיו את פרטי ההסכם מההתאחדות או מהבקרה מאחר והוא צד שלישי בסיפור.

אוחנה עדיין לא חזר לסגל הפועל באר שבע. העובדה כי איבד את הזכויות שהיו לו בכרטיס לצד חוזהו שהוא מהפחות גבוהים במועדון, מאוד מפריעה לו. לכל הצדדים ברור שהסיפור הזה צריך להסתיים בדרך אחרת, מכיוון שכרגע כולם מפסידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully