וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן סמדו נעצר בחשד לתקיפה, כליאה ושוד של אחד משכניו

בלם ויאריאל ממשיך להסתבך. אחרי שכבר היה מעורב בשתי תקריות אלימות בחודשים האחרונים, הפורטוגלי חשוד שהוא ושניים מחבריו כלאו את אחד משכניו, ירו באוויר, ופרצו לדירה שלו

one

בלם ויאריאל, רובן סמדו, נעצר הבוקר (שלישי) בחשד לתקיפה וכליאת אדם. במשטרת ולנסיה הוגשה תלונה על ידי אדם שטוען שב-12 בפברואר הוא הותקף על ידי שלושה אנשים, ביניהם סמדו ובן דודו. לדבריו, הוא הוכה ונכלא בדירה של הכדורגלן, בזמן שהתוקפים שלו לקחו את המפתח לדירה שלו שממוקמת בסמוך ושדדו אותה. המתלונן גם סיפר שאחד מהשלושה שלף אקדח וירה באוויר פעמיים כדי לבסס את האיום עליו.

סמדו נמצא במדרון חלקלק מאוד וזו התקרית האלימה השלישית בה הוא מעורב בארבעת החודשים האחרונים.

בסוף אוקטובר הוא בילה במועדון לילה עם כמה מחבריו ועל פי העדויות, הציק לאדם אחר ששהה במקום. העניינים התלקחו במהירות, אבל חבריהם של השניים הפרידו ביניהם. מאוחר יותר, סמדו ניגש לבחור הצעיר כמעין מחווה של שלום, הציע לו לצאת איתו מהמועדון והבטיח לתת לו חולצה של ויאריאל. הצעיר השיב שהוא לא מבקש מתנות, אבל יצא עם הפורטוגלי החוצה כדי ליישב את הסכסוך ביניהם. בשלב הזה, סמדו שלף בקבוק זכוכית והכה את הצעיר בראשו.

באמצע נובמבר הוא נעצר אחרי שאיים באקדח על עובד של מועדון לילה. סמדו, כך התברר, סירב לעזוב את המועדון בשעת הסגירה וכשאחד מהעובדים ניגש אליו לבקש ממנו אישית, הוא שלף אקדח, כיוון אותו לעברו ואמר: "נו, תקראי לאבטחה". העובד נבהל וניסה להזעיק עזרה בטלפון הסלולרי שלו, אבל סמדו לקח את המכשיר והטיח אותו על הרצפה. אחר כך עזב, לא לפני שאמר לאותו עובד: "אם תתקשר למשטרה, אחזור לרדוף אותך".

ויאריאל רכשה את סמדו מספורטינג ליסבון תמורת 14 מיליון יורו בקיץ האחרון והוא חתם במדיה לחמש שנים. פציעות שעבר, מנעו ממנו להופיע בסגל של הקבוצה במשך תקופה ארוכה והוא רשם העונה רק ארבעה משחקי ליגה.

עוד בנושא:

ברצלונה וגרמיו הגיעו לסיכום: ארתור יעבור לקטלאנים בקיץ הקרוב
פדרו: "ליאונל מסי השחקן הטוב בעולם, אבל הוא לא בלתי ניתן להכנעה"

שחקן ויאריאל, רובן סמדו. רויטרס
מדרון חלקלק. סמדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully