וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: כעס על קנדיל, ולסקיס כנראה לא ימשיך בעונה הבאה

המגן ספג כרטיס אדום בהפסד לבית"ר ירושלים ויורחק משני משחקים: "הוא חייב להיות יותר אחראי אם הוא רוצה להתקדם". אכזבה מכך שלא הגיע חלוץ נוסף בחלון ההעברות של ינואר

יוסי ציפקיס

בני יהודה יצאה מאוכזבת מאוד אתמול (שני) מטדי, אחרי ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים. בקבוצה התאכזבו בגלל שהיו בטוחים לפני המשחק שהם יצליחו להשיג נקודות ולעשות צעד גדול בדרך להבטחת המקום בפלייאוף העליון.

הקפטן איציק עזוז אמר: "יש תחושת פספוס מהמשחק. יכולנו לנצח ולהבטיח את המקום הפלייאוף העליון. אבל אסור לנו לשקוע בזה, יש לנו משחק סופר חשוב נגד עירוני קרית שמונה ואנחנו חייבים בו תוצאה טובה. זה מבאס מאוד לשחק בלי קהל, אני לא מצליח להבין את החלטות האלה, אבל לא בגלל זה הפסדנו את המשחק היום. אם היינו יותר מרוכזים בחצי הראשון היינו יכולים לרדת עם יתרון. אני לא רגוע לגבי הפלייאוף העליון, אבל יש לנו קבוצה מספיק חזקה לסיים את הסיפור כבר במשחק הקרוב".

בבני יהודה כעסו על המגן מאור קנדיל, שספג שני כרטיסים צהובים בתוך שלוש דקות והורחק בפעם השנייה העונה. קנדיל יורחק משני משחקים ובמועדון אמרו: "למאור יש את כל הנתונים להפוך להיות מהמגנים המובילים בארץ", אמרו בקבוצה. "אבל הוא חייב להיות הרבה יותר אחראי אם הוא רוצה להתקדם".

מלבד זאת, בקבוצה יודעים שהבטחת המקום הפלייאוף העליון היא המשימה החשובה ונראה שלקראת המשחק מול קרית שמונה אבוקסיס יערוך לפחות שני שינויים בהרכב. בנוסף, בקבוצה מודים כי נעשתה טעות בחלון העברות שלא הובא חלוץ נוסף לסגל שיתחרה על המקום עם נריוס ולסקיס בהרכב. בכל מקרה, נראה כי הליטאי לא ימשיך בעונה הבאה. לעומת זאת, בצוות המקצועי יפעילו לחץ על ההנהלה לא למכור את השוער אמיליוס זובאס שגם אתמול, למרות ההפסד, הציג יכולת מצוינת.

שחקן בני יהודה מאור קנדיל מקבל כרטיס אדום. ברני ארדוב
מאור קנדיל/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully