וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו הכה אוהד של וויגאן ועלול לספוג הרחקה ממושכת

חלוץ מנצ'סטר סיטי הגיב לפרובוקציה של אחד ממאות האוהדים שפרצו לדשא אחרי הניצחון המפתיע של קבוצתם בגביע. עימות חריף בין גווארדיולה למאמן הלאטיקס במנהרת השחקנים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אחרי אתמול הלהיט של וויל גריג יכול לחזור לאופנה

ב-41 המשחקים הראשונים שלה העונה בכל המסגרות, מנצ'סטר סיטי הבקיעה 111 שערים. רק פעמיים היא לא מצאה את הרשת: ב-0:0 נגד קריסטל פאלאס בליגה וב-0:0 נגד וולבס בגביע הליגה - משחק שהסתיים עם ניצחון בפנדלים.

פפ גווארדיולה זכה בתואר "מאמן החודש" של הפרמיירליג ארבע פעמים העונה. לירוי סאנה וסרחיו אגוארו זכו בתואר "כדורגלן החודש" של הפרמיירליג וקווין דה בראונה הוא מועמד בולט לתואר כדורגלן העונה.

כל אלו עובדות, אבל אף אחת מהן לא הייתה רלוונטית אמש (שני), כשהמועמדת הכמעט ודאית לזכיה באליפות אנגליה נכנעה לוויגאן 1:0 בשמינית גמר הגביע האנגלי, הודחה מהמפעל ואיבדה סיכוי לזכות בארבעה תארים העונה. אז מה אם בסוכנויות ההימורים, הסיכויים ל-0:1 של וויגאן קיבלו יחס זהה ל-0:7 של מנצ'סטר סיטי?

מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. רויטרס
עצבני. גווארדיולה/רויטרס

במנצ'סטר סיטי היו הרבה עצבים אחרי ההפסד הסנסציוני. עוד לפני שריקת הסיום, גווארדיולה התעמת במנהרת השחקנים עם מאמן וויגאן, פול קוק. הקטלאני הכחיש ("לא היה שום דבר"), אבל הצילומים הוכיחו שהתלהט ביניהם ויכוח קשה שכמעט נגרר לחילופי מהלומות.

אחרי המשחק, מצלמות הטלוויזיה הראו את סרחיו אגוארו חובט באוהד של וויגאן שנכנס לכר הדשא ביחד עם מאות אחרים, וככל הנראה התגרה בחלוץ. אגוארו שחווה עונה פנטסטית, עלול לספוג עונש הרחקה ממושך.

גווארדיולה אמר בסיום :"ברכותיי לוויגאן על העלייה לשלב הבא. עשינו הכל כדי לנצח, אבל עשינו טעות והיא עלתה לנו בהפסד. אוקיי, אנחנו מקבלים את ההפסד, ברכות למנצחת. עכשיו ננוח ונתכונן לגמר גביע הליגה בעוד כמה ימים".

שחקן וויגאן, דן ברן חוגג עם האוהדים. רויטרס
וויגאן חוגגת/רויטרס

בוויגאן חגגו, דבר שלא קורה בפעם הראשונה נגד מנצ'סטר סיטי. הלאטיקס ניצחו את מנצ'סטר סיטי 0:1 בגמר הגביע ב-2013 ו-1:2 ברבע הגמר ב-2014. אתמול הם עשו את זה פעם נוספת נגד יריבה שהם כל כך אוהבים לפגוש במפעל הזה.

"ההרגשה נהדרת", אמר המאמן פול קוק, "מנצ'סטר סיטי כל כך חזרה, היא מניעה את הכדור כל כך טוב. היינו צריכים לרכוב על המזל וההרחקה של פביאן דלף עזרה לנו. מגיע קרדיט לשחקנים, שהיו נהדרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully