וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה אדירה: וויגאן הדיחה את מנצ'סטר סיטי מהגביע האנגלי

לזה פפ גווארדיולה ושחקניו לא ציפו. חלום ארבעת התארים נגוז דווקא נגד היריבה מהליגה השלישית. דלף הורחק במחצית הראשונה, וויל גריג כבש בדקה ה-79 ושלח את וויגאן לרבע הגמר

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הלהיט מ-2016, Will Grigg's on fire. הערב הוא רלוונטי מתמיד

סנסציה ענקית הערב (שני) בשמינית גמר הגביע האנגלי: וויגאן מהליגה השלישית ניצחה את מנצ'סטר סיטי 0:1 ועלתה לרבע הגמר. חלום ארבעת התארים של פפ גווארדיולה ושחקניו נגוז, וזה קרה נגד היריבה הכי בלתי צפויה, זו שכולם חשבו שתובס ללא תנאי.

גווארדיולה העלה הרכב חזק יחסית, כששחקן המפתח היחיד שחסר הוא קווין דה בראונה (נכנס כמחליף במחצית השנייה). סיטי שלטה, הניעה כדור, הגיעה להזדמנויות - והחמיצה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה פביאן דלף הורחק והלאטיקס כנראה התחילו להאמין. בדקה ה-79 הגיע הרגע המיוחל, כשוויל גריג כבש וקבע 0:1.

מנצ'סטר סיטי לחצה עד הסיום במטרה לכפות שוויון ומשחק חוזר באצטדיונה הביתי, אבל לא הצליחה. אחרי שריקת הסיום נכנסו מאות אוהדים של וויגאן לכר הדשא כדי לחגוג עם השחקנים את הניצחון המתוק והבלתי צפוי.

אחרי שהדיחה בזו אחר זו את בורנמות', ווסטהאם ומנצ'סטר סיטי - כולן יריבות מהפרמיירליג - וויגאן תפגוש ברבע הגמר את סאות'המפטון. ומי יודע? אולי זה יגמר בעלייה לחצי הגמר.

וויל גריג שחקן וויגאן חוגג שער. רויטרס
שוב בכותרות. וויל גריג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully