וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "בלי קהל זו סיטואציה לא פשוטה, מגיע שאפו לשחקנים"

19.2.2018 / 22:29

מאמן בית"ר ירושלים פרגן לחניכיו אחרי ה-0:2 על בני יהודה: "אנחנו רוצים למצות את הפוטנציאל שלנו העונה". אבוקסיס: "ההתקפה שלנו לא הייתה קיימת. בשבוע הבא זה משחק על עונה שלמה"

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים המשיכה הערב (שני) את הדהירה שלה בצמרת ליגת העל עם ניצחון ליגה שלישי רצוף - 0:2 על בני יהודה במשחק שנערך בטדי ללא קהל. בעקבות הניצחון עקפה הקבוצה של בני בן זקן את מכבי תל אביב והתייצבה לאחר המחזור ה-23 במקום השני בטבלה, במרחק נקודה בלבד מהפועל באר שבע המובילה. עכשיו הכול מוכן למפגש בין האלופה לבית"ר ירושלים במחזור הבא בטרנר. מנגד, בני יהודה של יוסי אבוקסיס עם הפסד ליגה ראשון אחרי שישה משחקים.

עוד בנושא
בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את בני יהודה
מכבי תל אביב: מאמצים להכשיר את אייל גולסה ושרן ייני להפועל חיפה
עירוני קרית שמונה: עדן שמיר ייאלץ לעבור ניתוח וייעדר כחודש וחצי

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. ברני ארדוב
בני בן זקן/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר לאחר שריקת הסיום: "האמת שקורה לנו הרבה השנה שגול אנחנו שווים. סטטיסטית זה מגובה בנתונים. עלינו למחצית השנייה מרוכזים, בתנאים לא טובים ונתנו גולים. זו סיטואציה לא פשוטה. בלי קהל המשחק אחר לגמרי. בתנאים כאלו לנצח קבוצה טובה כמו בני יהודה זו נקודת זכות לנו. שאפו לשחקנים. אנחנו כרגע נהנים מהניצחון ונתכונן למשחק בשבוע הבא (נגד הפועל באר שבע). מבחינתנו אנחנו לא מדברים, אלא עושים. אנחנו רוצים להיות בצמרת הגבוהה ולנצל את הפוטנציאל עד תום".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר מנגד: "תפסנו את בית"ר ביום שנתנו לנו לשחק ולא שיחקנו. משחק ההתקפה שלנו לא היה קיים. איבדנו כדורים בקצב שבאימונים לא מאבדים. לא להביא יכולת בכלל למשחק זה מאוד מאכזב אותי. אני לא אשכח את כל העונה לשחקנים האלו עד עכשיו. אני רוצה לחשוב שזה משחק חד פעמים. כל פעם שאפשר היה לעשות משהו, מישהו איבד כדור. ההרחקה של קנדיל? זה היה אינסטינקט. אני לא יכול לכעוס עליו. ההרחקה שלו הכריעה את המשחק. בשבוע הבא מול קרית שמונה זה משחק על עונה שלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully