וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רובין קאזאן מעוניינת להחזיר לשורותיה את ביברס נאתכו

ברוסיה טוענים כי מאמן קאזאן קורבן ברדייב פועל לצירופו של הישראלי ששיחק ברובין בין 2010 ל-2014. במקביל, קבוצתו הנוכחית של נאתכו צסק"א מוסקבה, עשויה לצרף משקיע על רקע קשיים כלכליים

one

האתר הרוסי sports.ru דיווח היום (שני) כי רובין קאזאן מעוניינת להחזיר לשורותיה בעונה הבאה את ביברס נאתכו. נאתכו, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-30, שיחק במדי רובין בין 2010 ל-2014 ונחשב לאחד הזרים האוהדים ביותר בתולדות המועדון הטטרי. את רובין קאזאן מאמן היום קורבן ברדייב, המאמן שהביא את נאתכו בזמנו לרובין.

חוזהו של הקשר הישראלי בשורות צסק"א מוסקבה מסתיים בקיץ הקרוב. בתקשורת הרוסית דווח כי צסק"א מעוניינת להמשיך את ההתקשרות עם נאתכו אך בין הצדדים עדיין לא הושג כל סיכום בנושא. במקביל דווחו כלי תקשורת במדינה כי הבעלים של צסק"א יבגני גיינר מנהל משא ומתן על צירוף משקיע חדש למועדון. זאת בשל קשיים כלכליים אליהם נקלעה צסק"א בתקופה האחרונה.

עוד בנושא
ברצלונה חוששת מהכבשה השחורה: מסי יכבוש לראשונה מול צ'לסי?
לורנצו אינסינייה: "נאפולי זה בדם שלי. אליפות? זה יהיה עצום"
יופ היינקס: "הסוד של בשיקטאש הוא המאמן שלה, שנול גונש"

ביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה. רויטרס
יחבור לברדייב? נאתכו/רויטרס

יש לציין כי גם רובין נקלעה העונה למשבר כלכלי ועל פי דיווחים לא שילמה במועד חלק מהמשכורות. אם כי כעת, טוענים ברוסיה כי המועדון הטטרי שוקל להחזיר לשורותיו כמה שחקנים ששיחקו בו בעבר ונאתכו הוא אחד מהם. אם המהלך הזה אכן יתבצע נאתכו עשוי לשתף פעולה עם סרדאר אזמון האיראני, הנחשב כיום לכוכב הגדול ביותר של רובין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צסק"א מוסקבה מאחלת יום הולדת שמח לנאתכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully