וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נחתה בלונדון: ליאונל מסי יכבוש לראשונה מול צ'לסי?

הקטלאנים הגיעו לממלכה למפגש מול הבלוז (ג', 21:45) אותם ניצחו רק פעם אחת ב-8 מפגשים בצ'מפיונס, הפרעוש מחפש שער בכורה וג'ו קול נזכר: "היינו יכולים לכבוש עשירייה בקאמפ נואו ב-2005"

one

שלב שמינית גמר ליגת האלופות יימשך ביום שלישי כשבמוקד יעמוד המשחק המשחק הנוסטלגי שבו תארח צ'לסי את ברצלונה. הקטאלנים נחתו לפני זמן קצר בבירה הבריטית ומתחילים את ההכנות האחרונות לקראת שריקת הפתיחה. השתיים ידעו כבר לא מעט מפגשים מרתקים בשלב הנוקאאוט של המפעל כשכמעט כל אוהד כדורגל זוכר את שער הניצחון ההירואי של אינייסטה בסטמפורד ברידג' בחצי הגמר ב-2009 ואת הגול של טורס בקאמפ נואו בחצי גמר האלופות ב-2012.

אבל היה עוד מפגש לא פחות גדול ב-2005. מפגש שבו צ'לסי הפסידה 2:1 במשחק הראשון, אך התעלתה בגומלין עם 2:4 על הקבוצה האגדית של ברצלונה דאז. ג'ו קול, אחד מכוכבי הניצחון ההוא נזכר: "ברצלונה של אז היתה הקבוצה הכי גדולה ששיחקתי נגדה. אני זוכר את המשחק בקאמפ נואו. בבארסה כיכבו רונאלדיניו, מסי, אטו, צ'אבי, אינייסטה ואלו רק 5 מתוך 20 שחקנים. אבל אנחנו נתנו משחק מחשמל ב-20 הדקות הראשונות. זה הרגיש כאילו היינו יכולים להבקיע עשירייה ואני חושב שהפתענו אותם מעט".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול אריאן רובן שחקן צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
יבקיע שער בכורה מול צ'לסי? מסי מול רובן כשעוד היה לו שיער/GettyImages, Mike Hewitt

"ההופעה שלנו באירופה בשנה הזו היתה מיוחדת", הוסיף קול, "אני חושב שזו הקבוצה הכי חזקה ששיחקתי בה, זה היה תענוג גדול".

אגב, קול בן ה-36 עדיין משחק בליגה השנייה בארה"ב, אך כבר פוזל על הקריירה הבאה: "אני בטמפה ביי לעונה נוספת, אך אני גם עושה את הקורס מאמנים שלי ואני שומר את האופציות שלי פתוחות לפרק הבא בקריירה שלי. אני עדיין אוהב לשחק וכיף לחיות כאן. זו היתה החלטה ממש טובה להגיע לפה וחבל שלא עשיתי את זה אחרי שעזבתי את צ'לסי".

אבל עם כל הכבוד לג'ו קול, מי שיפגוש את ברצלונה בשלישי הוא ססק פברגאס, הקשר שיתמודד מול האקסית שלו. פברגאס עזב את בארסה לטובת ארסנל וחזר לקבוצת האם שלו, אך אחרי שלוש עונות בלבד לא מוצלחות במיוחד הוא חזר שוב ללונדון כדי להמשיך את הקריירה שלו באנגליה.

פברגאס התייחס לקשר שלו עם חבריו לשעבר ואמר: "אני מדבר עם חברים מברצלונה כמעט כל יום. עכשיו אנחנו מדברים פחות, אולי בגלל המשחק. נולדתי בברצלונה, זה מועדון שאני אוהד אותו כל החיים. ברור שזה יהיה אמוציונלי מבחינתי, אבל ברגע שאני דורך על המגרש זה נעלם. עשיתי את זה כבר עם ארסנל. זה יהיה ערב חשוב לשחקנים, למועדון ולכדורגל האנגלי. ברצלונה עדיין קבוצה נהדרת, הם מנסים ללחוץ גבוה אבל אם נצליח להתגבר על הלחץ הזה אני חושב שנוכל לפגוע בהם. הם משאירים הרבה שטחים בחלק האחורי, אני בטוח שהמאמן שלנו ימצא פיתרון ויכין אותנו היטב".

אגב, לא רק ברצלונה מתקשה מאוד מול צ'לסי אלא גם כוכבה הגדול ליאונל מסי שבשמונה מפגשים עד כה עם המכונה מלונדון הוא עדיין לא הצליח להבקיע ולו שער אחד. מסי נמצא בכושר נהדר העונה, אך מחר יהיה לו עסק עם טיבו קורטואה, השוער הבלגי שלדעת רבים הוא השוער הטוב בעולם כיום. בארסה ניצחה רק פעם אחת את צ'לסי במפגשים הללו כשבשישה מהמשחקים הללו פטר צ'ך, היום שוערה של ארסנל, עמד בשער הבלוז.

(עדכון ראשון: 17:38)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ברצלונה לפני ההמראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully