וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן רייס ג'וניור שוב כיכב בחולון: "המטרה שלנו היא האליפות"

19.2.2018 / 9:38

אחרי ההצגה ההירואית בגמר הגביע, כוכב חולון שוב קלע על הבאזר ולהט מול ראשון לציון: "הכל הלך לכיוונינו בסיום המשחק. לא חושב שישראל קלה עבורי, זה היה נראה רע אבל המשכנו להילחם"

one

העונה הנהדרת של הפועל חולון המשיכה גם אמש (ראשון), כשהקבוצה של דן שמיר גברה על מכבי ראשון לציון 97:102 לאחר הארכה ושמרה על המקום השני בטבלה. הסגולים נראו לא טוב אחרי הזכייה בגביע המדינה ביום חמישי, פיגרו כבר ב-19 נקודות הפרש במהלך הרבע השלישי, וב-10 נקודות פחות מ-3 דקות לסוף המשחק, אך ידעו לחזור כשגלן רייס שולח את המשחק להארכה מריבאונד התקפה על הבאזר.

גלן רייס ג'וניור, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
כוכב על. גלן רייס עם הולוואי/ברני ארדוב

"זה היה נראה רע, אבל המשכנו להלחם, למזלנו היו לנו כמה מהלכים שיכולנו לחזור. הכל הלך לכיוונינו בסיום", סיפר רייס ג'וניור אחרי עוד תצוגת שיא של 27 נקודות ו-12 ריבאונדים, והתייחס גם לתקופה הטובה שלו, וגם לעקיצה ששלח לעבר מרפי הולוואי, חברו הטוב שמעליו קלע את הסל ששלח את המשחק להארכה, "אני לא חושב שישראל קלה עבורי, זה הכל תוצאה של עבודה קשה, כשאתה עובד קשה זה רק לייאפ בסוף, זאת לא הזריקה הכי קשה שיש. אין עליי הרבה לחץ. אני ומרפי חברים מאוד טובים, הייתי חייב לומר לו משהו, זה שלקחתי עליו ריבאונד כזה, והוא כל כך יותר גדול ממני, זה דבר מיוחד".

אחרי הזכייה בגביע, והיכולת הנהדרת העונה, הכוכב החולוני יודע מה היעד הבא: "המטרה שלנו היא האליפות, אנחנו עובדים על זה כל יום באימונים, לא באים כדי להפסיד".

עם סיום המשחק מיהר הגארד טו הולוואי לשדה התעופה, וחזר לביתו. שאר השחקנים הזרים של חולון יחזרו במהלך היום לארצות הברית, בשל פגרת הנבחרת, כשהסגולים לא יתאמנו בקרוב מאחר ולא פחות מארבעה שחקנים - תמיר בלאט, גיא פניני, ג'ו אלכסנדר וחנן קולמן (נבחרת דנמרק) יוצאים למשחקים במדי נבחרותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully