וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר 2018: הקבוצה של לברון ג'יימס ניצחה 145:148 את הקבוצה של סטף קרי

ב-NBA שינו לראשונה את הפורמט של משחק האולסטאר וקיבלו דרמה שבסיומה הקבוצה של לברון חזרה מפיגור 11 ברבע האחרון לניצחון דרמטי. ג'יימס נבחר ל-MVP עם 29 נקודות, משחק חלש לקרי מנגד

עריכת וידאו: שניר דבוש
לברון ג'יימס משחק אולסטאר. רויטרס
MVP בפעם השלישית באולסטאר. לברון ג'יימס/רויטרס

שבוע האולסטאר החגיגי הגיע הלילה (בין ראשון לשני) לשיאו עם המשחק שבו השיגה הקבוצה של לברון ג'יימס ניצחון דרמטי על הקבוצה של סטף קרי 145:148. אחרי שנים של משחקים נטולי הגנות וחוסר בתחרותיות, ב-NBA החליטו לראשונה לרדת מהפורמט של משחק בין המערב למזרח ובניגוד לשנים קודמות, הלילה קיבלנו גם משחק תחרותי ודרמטי בסטייפלס סנטר שבסיומו לברון ג'יימס הוליך את קבוצתו לניצחון וגם נבחר ל-MVP עם 29 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

לברון ג'יימס אולסטאר. רויטרס
מישהו אמר שהמשחק לא חשוב לו? לברון בטירוף/רויטרס

הקבוצה של סטף דווקא שלטה במשחק הזה והובילה כבר ב-11 הפרש חמש דקות לסיום, אבל אז ווסטברוק ולברון התעוררו ושלשה של קינג ג'יימס דקה וחצי לסיום קבע שוויון 144. הארדן עוד ניסה להציל את המצב אבל החטיא שלשה וראסל ווסטברוק סגר עניין עם סל שקבע את תוצאת הסיום 10.7 שניות לסיום. הקבוצה של סטף קרי עוד ניסתה להציל את המצב בהתקפה האחרונה, אבל הקבוצה של לברון הוכיחה שבאולסטאר אפשר גם לעשות הגנה ודמאר דרוזן אפילו לא הצליח להוציא את הכדור מהיד במהלך האחרון.

קווין דוראנט, שנבחר על ידי לברון ונאלץ לשחק נגד חברו סטף קרי, הוסיף 19 נקודות למנצחים. קיירי אירווינג תרם 13 ו-9 אסיסטים כשפול ג'ורג', שהחליף ברגע האחרון את קאזינס הפצוע תרם 16 מהספסל. מנגד, סטף קרי רשם משחק חלק עם 4 מ-14 מהשדה ו-11 נקודות. דמיאן לילארד הוליך את המפסידים עם 21 נקודות כמו גם דמאר דרוזן כוכבה של טורונטו. ג'ואל אמביד תרם 19 וקארל אנתוני טאונס הוסיף 17. לברון ג'יימס הצטרף לבוב פטיט, קובי בריאנט, אוסקר רובטסון, מייקל ג'ורדן ושאקיל אוניל כשחקן שנבחר שלוש פעמים ל-MVP של האולסטאר.

יאניס אנטטוקומפו אולסטאר. רויטרס
בצד המפסיד. יאניס אנטטוקומפו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully