וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערך משחק חגיגי בין נבחרת ריינבול לנבחרת האומנים: "גאים באירוע"

נבחרת הכדורגל של הקהילה הלהט"בית, עם רוי אוחנה, קיימה משחק מול נבחרת האומנים. מנכ"ל ההתאחדות קמר: "גאים לקחת חלק במיזם הזה". גם רפי גינת, שרן ייני ומרגלית צנעני הגיעו להזדהות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעיצומו של חודש המאבק בהומופוביה של אופ"א, נערך הערב (שני) משחק "כדורגל בצבעי הקשת" בין נבחרת ריינבול, מחוזקת בשחקני הנבחרת לאחריות חברתית וקבוצת הנוער של הפועל קטמון, לנבחרת אומני ישראל. רוי אוחנה, השחקן הטרנס'גנדר הראשון, ערך את הופעת הבכורה שלו במשחק כדורגל גברים. המשחק עצמו נגמר ב-0:3 לטובת נבחרת האומנים. הכובשים היו זיטו אוגבונה, כוכב העבר של הפועל תל אביב, ותומר ירוחם, שכבש צמד.

באדיבות התכנית בועטים את האלימות והגזענות מהמגרשים והקרן החדשה לישראל.

שלט נגד הומופוביה במהלך המשחק בין נבחרת האומנים לנבחרת ריינבול. קובי אליהו
אירוע יפה באצטדיון רמת גן/קובי אליהו

אמיה טגה, שייצג את הנבחרת לאחריות חברתית, אמר: "יש משחק כדורגל והוא מאחד את כולם בלי קשר למי שאתה ומי שאתה. במקרה הזה גם לא משנה מה הנטיות המיניות שלך, אין קשר. היה משחק מול נבחרת האומנים. המטרה מאחורי האירוע היא להראות שכולנו שווים ואין שונה אחד מהשני, אני לא רוצה להגיד קבלת האחר כי אף אחד לא יכול לקבוע מי האחר. להראות שאפשר להסתדר ביחד בלי דעות קדומות וכל מיני מילים אחרות שאנחנו לא אוהבים לשמוע".

רון כהן מייסד נבחרת ריינבול בקבוצה שלנו משחקים שחקנים הומואים, סטרייטים, גיי פרנדלי שבאים לשחק בכיף. לצערי אין לנו נשים בקבוצה, אבל הקבוצה פתוחה לכולם ואם יש נשים שרוצות לשחק איתנו, נשמח לשחק איתן. זה אירוע שלישי שאנחנו משתפים פעולה עם אנשי הפועל קטמון, כיף לנו לשתף איתם פעולה. אני מקווה שכל הקבוצות בארץ ילמדו מהם איך לתמוך בזכויות הומואים ולסביות ואיך לכבד זכויות אדם".

רפי גינת מטעם נבחרת האמנים אמר: "אנחנו גאים לקחת חלק ביוזמה הזאת וגאים לשחק נגד נבחרת ריינבול. אנחנו מקווים מאוד שתצליחו במאבק הזה כי אין שום הצדקה לאפלייה על קרע של נטייה מינית". יו"ר אמני ישראל יענקל'ה מנדל: "אנחנו הראשונים להתנדב להיות הראשונים בכל מקום. המסר הברור שאנחנו מעבירים הוא שכולנו נשמה אחת לב אחד ושהטוב ינצח".

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל מסר לפני האירוע: "מגרש הכדורגל, על הדשא וביציע, חייב להיות מקום שמזמין אליו את כל בני האדם ומעניק להם תחושה אמיתית של שוויון. ההתאחדות לכדורגל גאה לקחת חלק במיזמים שונים, שתכליתם אחריות חברתית וחתירה לחברה מכבדת, מקבלת ומעצימה. המשחק הנפלא שכולם אוהבים הוא אמצעי מצוין למגוון פעילויות חברתיות שבצדן אמירות ברורות. ההתאחדות תמשיך להוביל, ליזום, לקחת חלק בשיתופי פעולה ולתרום ככל יכולתה לטובת פתיחות וקידמה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מרגלית צנעני במשחק בין נבחרת ריינבול לנבחרת האומנים. קובי אליהו
מרגלית צנעני הגיעה להביע הזדהות עם המטרה/קובי אליהו
רפי גינת עיתונאי לשעבר במשחק בין נבחרת הריינבו לנבחרת האמנים. קובי אליהו
"ה-ג-נ-ה, לשמור, לשמור". רפי גינת/קובי אליהו
אמיה טגה כדורגלן העבר ונציג הנבחרת לאחריות חברתית. קובי אליהו
אמיה טגה/קובי אליהו
אמיה טגה כדורגלן עבר עם שחקני נבחרת ריינבול. קובי אליהו
טגה עם רוי אוחנה/קובי אליהו
זיטו אוגבונה שחקן נבחרת האומנים. קובי אליהו
גם אוגבונה נטל חלק באירוע/קובי אליהו
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם דובר הקבוצה עופר רונן. קובי אליהו
קפטן מכבי תל אביב שרן ייני הגיע להביע הזדהות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully