וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי מאור: "נראינו כקבוצה כבויה". יצחק פרי: "יהיו שינויים - זה בטוח"

הפועל ירושלים החלשה הפסידה גם בנס ציונה, מאמנה יודע: "הסגל הזה צריך לשחק יותר טוב". מכבי ראשון לציון שמטה יתרון 18 והפסידה בביתה לחולון, היו"ר עצבני, ברנר: "אין לי חשש"

one

הפועל חולון ומכבי ראשון לציון סיפקו הערב (ראשון) את אחת הדרמות הגדולות העונה בליגת העל, בסיומה חזרה מחזיקת הגיע מפיגור בן 18 נקודות, כפתה הארכה וניצחה 97:102 בעיר היין, בזכות עוד הצגה של גלן רייס ג'וניור.

"יש איזה קושי מסוים מכל הבחינות להוציא מעצמך כל כך הרבה בשבוע שעבר, ולהינות מזה, ובפרק זמן מאוד קצר למצוא את הריכוז לתוכנית משחק, לביצוע", אמר דן שמיר על הפתיחה הרבע של קבוצתו. "עשינו המון טעויות בהגנה, לא היה לנו הרבה זמן להתכונן, לא שמרנו. התחלנו איזה קאמבק, ובדברים האלה זה הפך להיות משחק של אנרגיות מטורפות, יותר קל לרכב על ההצלחה. עשינו מהלכים גדולים, כולל ריבאונד ההתקפה של גלן. זה טוב לנוח, אבל צריך להיות מאוד טובים באיך עושים את זה כדי שזה לא יוביל לירידה".

שמוליק ברנר, מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הסוף קרב? שמוליק ברנר/ברני ארדוב

מנגד, התקופה הרעה של מכבי ראשון לציון נמשכה, עם הפסד רביעי בחמשת משחקיה האחרונים. יצחק פרי יצא מחדר ההלבשה והגיב בקצרה למצב הקבוצה ומעמדו של שמוליק ברנר: "יש לנו סגל שלא נופל מקבוצות אחרות בליגה, אבל אנחנו שוב מפסידים בכל משחק צמוד. יש לנו פגרה של שבועיים אני לא ישן בשקט, אז אף אחד לא יכול לישון בשקט. יהיו שינויים, זה בטוח".

שמוליק ברנר עצמו נשאל האם הוא חושש מפיטורים והשיב: "אין לי חשש, נשמור את החששות לדברים הקשים בחיים. אני מאוד אוהב את הקבוצה ורוצה בהצלחתה, עובד לילות כימים למען הצלחתה של הקבוצה, אין ספק שאנחנו צריכים עזרה, אנחנו עם רוטציה מאוד קצרה, וכמה שחקנים שאיבדו ביטחון. הייתי בכל מיני סיטואציות, בשבילי זה הפסד כואב, אבל ידעתי גם כאלה. הקבוצה מאוד רוצה ומאוד מחויבת, אנחנו צריכים להיות הוגנים, להבין שבמשך חודשיים וחצי כל פעם מישהו אחר נפצע בקבוצה הזאת, השבוע הקודם היה הראשון שהצלחנו לעשות אימונים מזה חודשיים עם עשרה שחקנים וגם אז מארק טולפסן שבר את היד".

עוד באותו נושא

הפועל חולון ניצחה 97:102 בראשון לציון, עירוני נס ציונה - הפועל ירושלים 79:88

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. ברני ארדוב
זה נראה רע מאוד. מאור/ברני ארדוב

הפועל ירושלים ממשיכה לשקוע

העונה המאכזבת של הפועל ירושלים נמשכה עם הפסד 88:79 לעירוני נס ציונה, והאלופה נראית פגיעה מתמיד. "לא באנו למשחק, לא הופענו אל המשחק, נקודה", הודה מודי מאור. "נראינו כמו קבוצה כבויה. לא משנה מה ניסינו לעשות בדרך, זה לא עבד. לא כך רצינו לשחק, אבל זה המצב. הסגל הזה צריך לשחק טוב יותר. אני חושב שכרגע אנחנו קבוצה שסוחבת איזו גיבנת, איזה משבר. אנחנו צריכים לצאת מזה. זה יתחיל בצד המנטאלי ולאחר מכן זה יגיע גם לכדורסל.

"הייתה תקופה ששיחקנו בה טוב. השילוב מחדש של שחקנים הוציא אותנו קצת מאיזון, אנחנו צריכים את כולם בחזרה בכושר שלהם כדי להיות טובים. כשהקבוצה משחקת לא טוב, קשה לשחקנים לבוא לידי ביטוי. כקבוצה אנחנו צריכים לנקות רעשים, להאמין בכל אחד וביכולת שלנו כקבוצה ולהתקדם. נצטרך להראות יותר מחויבות ורצון וכשנמצא את הדברים האלה, נוכל להתקדם".

בצד המנצח, החמיא נדב זילברשטיין לקאליף וואייט: "כולם מכירים את קאליף ויודעים מיהו. הוא מוסיף לנו המון והוא עוד בנאדם שיכול לייצר פעולות ואפשר ללכת אליו בסוף המשחקים וברגעים מסוימים במשחק. הוא עוד לא 100%, אבל מתקרב לשם. ככל שהעונה תתקדם, הוא ייראה טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully