וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פלוריאן תובאן שוב כבש, מארסיי עצרה את בורדו עם 0:1

המדורגת שלישית סופרת כבר 12 משחקים ללא הפסד, אחרי שכוכבה הגדול נגח לרשת בדקה ה-34 וקטע ליריבה רצף של ארבעה ניצחונות. ליון הרביעית איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 בליל

פלוריאן תובאן שחקן מארסיי. רויטרס
השווה את מאזנו מהעונה שעברה, ויש עוג 12 מחזורים לשחק. פלוריאן תובאן חוגג/רויטרס

ליון ממשיכה להתרחק מהכרטיסים לליגת האלופות בליגה הצרפתית, אחרי שאיבדה הערב (ראשון) יתרון 0:2 בליל וסיימה ב-2:2 מול המדורגת 17. השלישית בטבלה מארסיי פתחה ממנה פער של שש נקודות בזכות 0:1 ביתי על בורדו. ניס ונאנט נפרדו ב-1:1.

אוהדי מארסיי במחאה נגד מנהלת הליגה הצרפתית. רויטרס
אוהדי מארסיי גם מחו נגד מנהלת הליגה/רויטרס

מארסיי - בורדו 0:1

פלוריאן תובאן המשיך את העונה הנפלאה שלו וקטע לבורדו את רצף ארבעת הניצחונות (שלושה עם המאמן החדש גוסטבו פוייט). כל חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות לא הוכרעו והפעם האחרונה שמארסיי ניצחה הייתה בנובמבר 2014, אבל תובאן ודימיטרי פאייה, שהיו שותפים לניצחון ההוא, דאגו לסדר עוד אחד. פאייה הרים קרן בדקה ה-34 וחברו בן ה-25 הראה שהוא יודע גם לנגוח והכניע את סדריק קראסו. 15 שערים ועוד 10 בישולים יש לתובאן בליגה, והוא הבקיע שישה בארבעת המשחקים האחרונים בהם שותף (כולל הליגה האירופית ביום חמישי). מארסיי במקום השלישי עם רצף של 12 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות ורק נקודה ממונאקו השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פלוריאן תובאן שחקן מארסיי פצוע. רויטרס
הלחיץ את האוהדים, אבל חזר לשחק. פלוריאן תובאן/רויטרס

ליל - ליון 2:2

נקודה אחת מ-12 אפשריות - זה המאזן של ליון בארבעת המחזורים האחרונים. הקבוצה של ברונו ז'נסיו אמנם ניצחה 1:3 את ויאריאל בליגה האירופית, אך במחזור ה-26 בצרפת איבדה יתרון כפול ונאלצה להסתפק בתיקו. ברטרן טראורה ניצל טעות של השוער מייק מניאן בדקה ה-21 והשלים צמד בדקה ה-44, אבל ניקולא פפה החזיר את ליל לעניינים בדקה ה-65 והמחליף לואיז אראוז'ו הפתיע את אנתוני לופס עם בעיטה שטוחה אל הרשת מ-25 מטרים בדקה ה-81.

ניס - נאנט 1:1
לניס: דאנטה (5). לנאנט: אמיליאנו סאלה (27 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully