וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 86:92

אחרי ההפסד בגמר הגביע, הצהובים שוב התקשו מול הקבוצה של בראד גרינברג אך שרדו ביד אליהו, ארבעה ימים לפני החזרה ליורוליג. דשון תומאס בלט עם 20 נקודות. נבן ספאחיה: "מתנצל בפני השופטים על חצי הגמר"

one

לאחר ההפסד הדרמטי להפועל חולון בגמר גביע המדינה, הצליחה מכבי תל אביב להתאושש וניצחה הערב (ראשון) 86:92 את מכבי אשדוד/באר טוביה. כמו בחצי גמר הגביע, כך גם הפעם זה לא הלך פשוט מול הקבוצה העיקשת של בראד גרינברג, אך בסופו של דבר הצהובים עשו את העבודה לקראת שובם ליורוליג, כשביום חמישי יתארחו אצל מלאגה בניסיונם לעשות צעד נוסף אל עבר ההצלבה. דשון תומאס היה מעל כולם עם 20 נקודות, פייר ג'קסון שוב התעורר ברגעי ההכרעה וסיים עם 10 ו-10 אסיסטים.

נבן ספאחיה התייחס בסיום גם לאירועי גביע המדינה ואמר: "אני לא יכול להאשים את השחקנים שלי על התגובות שלהם, בגלל שזה היה משחק חשוב וחם. אנחנו מקצוענים, ואנחנו צריכים להיות חזקים. כולנו משפחה בכדורסל, כולל השופטים, אנחנו צריכים להיות באותו ראש. כל אדם יכול לטעות, אבל יש בעיה אם אדם טועה ולא מזהה את זה. אני רוצה להתנצל בפני השופט ובפני כולם על מה שקרה בחצי גמר".

עוד בנושא:

צפו בתקצירים: קאמבק ענק לחולון, הפסד לירושלים, ניצחון לאילת

שחקני מכבי תל אביב עם ג'ון דיברתולומאו. יוסי ציפקיס
הופעה טובה שלו. דיברתולומאו עם החברים/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

הפתיחה היתה שקולה. דשון תומאס בלט מצד אחד, קמרון לונק וסק הנרי הצטיינו בצד השני, ובתום עשר הדקות הראשונות הובילה מכבי תל אביב 19:21. הנרי המצוין העלה את אשדוד ל-31:33, ג'ון דיברתולומאו ענה עם שלשות משלו, כשהשלישית שבהן העלתה את הצהובים ל-35:39, מייקל רול הוסיף אחת משלו ממש על הבאזר ועם הירידה לחדרי ההלבשה הובילו הצהובים 37:46.

אלכס צ'וברביץ' נחת לא טוב על הגב ודידה לספסל, תומאס צלף מהפינה והעלה את הצהובים ל-48:57, נמרוד לוי טראוויס ווריק ענו עם שלשות משלהם והורידו ל-57:54, תומאס החזיר את היתרון ל-56:65, ועם העליה לרבע המכריע עמד היתרון של המארחת על 62:68. דיברתולומאו קבע יתרון שיא של 62:73, הנרי המצוין לא אמר נואש וצימק ל-83:78, אך אלכס טיוס ופייר ג'קסון סגרו עניין בצד השני. זה נגמר ב-86:92 למכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב דשון תומאס. יוסי ציפקיס
הצטיין. תומאס/יוסי ציפקיס

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דשון תומאס 20 (4 מ-8 ל-3), ג'ונה בולדן 13, ג'ון דיברתולומאו 11 ו-7 אסיסטים, ארט פראחוסקי 10, פייר ג'קסון 10 ו-10 אסיסטים, מייקל רול 9, יובל זוסמן 9, ג'ייק כהן 6, אלכס טיוס 4.

קלעו למכבי אשדוד: סק הנרי 29 (6 מ-12 ל-3) ו-5 איבודים, קמרון לונג 18, ג'ראלד לי 15 (7 מ-8 מהשדה), נמרוד לוי 13, טרוויס ווריק 5, אדם אריאל 4, אלכס צ'וברביץ' 2. אדם הוניג (6 דקות) ונתנאל ארצי (3 דקות) שותפו ולא קלעו.

שחקן מכבי אשדוד אלכס צ'וברביץ'. יוסי ציפקיס
נפצע ברבע השלישי. צ'וברביץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully