וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וארן יחזור להרכב בית"ר ירושלים, בני בן זקן: "אנחנו מוכנים"

18.2.2018 / 13:38

החלוץ החלים מפציעה ויפתח נגד בני יהודה (ב', 21:00, ספורט 5). ז'אורז'יניו עדיין לא כשיר ושוב לא יכלל בסגל. המאמן הוסיף: "אנחנו צריכים להישאר מרוכזים ולהיות אחראים"

יח"צ - חד פעמי

ניצחון על בני יהודה מחר בטדי (שני, 21:00, ספורט 5) יעלה את בית"ר ירושלים למקום השני בטבלה, כל זאת פחות משבוע לפני אחד מ"משחקי העונה" של ליגת העל, המפגש עם הפועל באר שבע בחוץ. בבית"ר הגיבו להפסד של מכבי תל אביב אתמול ואמרו: "אנחנו חזק בתמונה, אבל צריכים לבוא בגישה של משחק עונה בכל שבוע".

המאמן בני בן זקן ערך שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים, שאמרו לקראת המשחק: "בני יהודה תבוא לסגור ולנסות לעקוץ. היא עשתה חיים קשים גם לבאר שבע וגם למכבי תל אביב ואם ניראה כמו באשקלון, זה לא ייגמר בניצחון. 'ריכוז' היא מלת המפתח למשחק הזה".

ז'אורז'יניו ימשיך להיעדר עקב הדלקת מתחת לברך ממנה הוא סובל. הברזילאי זוכה למנוחה ובהמשך יוחלט על המשך הטיפול בו. ייתכן שלאחר המנוחה יופחתו ממנו עומסים והוא יתאמן 2-3 פעמים בשבוע עד תום העונה, אז יוחלט אם יעבור ניתוח.

אנתוני וארן צפוי לחזור להרכב ולשחק לצד חן עזרא ואיתי שכטר בשלישייה הקדמית. אופיר קריאף, קלאודמיר ואריק סאבו אמורים לפתוח במרכז המגרש, אבל ייתכן שדוד קלטינס יפתח בסופו של דבר על חשבון סאבו או קריאף.

באימון אתמול מרסל הייסטר נראה עצבני והתעמת כמה פעמים עם שחקנים. בבית"ר שוחחו עם השחקן כדי לראות את משהו מפריע לו, אך הוא הבהיר שהכל בסדר וזה רק אמוציות של אימון.

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר לקראת המשחק: "אנחנו לומדים שאנחנו צריכים להישאר מרוכזים, וגם כשמובילים להיות אחראים. בני יהודה היא קבוצה שיודעת להעניש. עברו כמה חודשים מאז המשחק האחרון נגדם, למדנו, ונצטרך לשחק טוב גם מחר. יש משחקים שלא פשוט לנצח, אבל מה שהכי חשוב זה לקחת שלוש נקודות. אנחנו מסוגלים להתמודד עם כל מערך ונצטרך להראות את זה. שום דבר לא מעסיק אותנו חוץ מהמשחק".

עוד הוסיף: "אנחנו מגיעים מוכנים ומרוכזים. אנחנו עושים תוצאות טוב, כובשים הרבה שערים, ואנחנו צריכים להמשיך ככה. צריך מדי משחק לבחור את השחקנים הנכונים למשחק הספציפי. אנחנו בוחנים, חושבים מה המערך המתאים ביותר ומה הסגנון. בני יהודה קבוצה טובה שנמצאת בפלייאוף העליון בזכות. נצטרך לשמור על סדר וריכוז בדקות הטובות שלנו, אפילו בעיקר בהן. כולנו מוכנים למחר. כשאנחנו מנצחים זה ביחד, כשסופגים זה גם ביחד. כל דבר אחר מעבר למשחק לא מעניין".

שחקן בית"ר ירושלים, אריק סאבו. קובי אליהו
צפוי לפתוח לצד קלאודמיר וקריאף. אריק סאבו/קובי אליהו

במהלך פעילות מבצעית של משטרת ישראל הבוקר במושב ינוב, נמצאו בביתו של אוהד בית"ר ירושלים, בן 32 המתגורר במקום, פריטים רבים המשמשים, על פי החשד, להכנת אבוקות ופצצות עשן. החשוד הובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נעצר ומחר יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפ"ת עם בקשת המשטרה להרחיקו ממגרשי הכדורגל.

עוד באותו נושא

התפתחות מפתיעה: אנטואן קונטה עלול לעמוד למשפט עם חבר מושבעים

לכתבה המלאה
חומרים להכנת אבוקות, אוהד ספורט נעצר. דוברות המשטרה,
חומרים להכנת אבוקות, אוהד ספורט נעצר/דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully