וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט אחרי שהורחק: "השופטים ההודים לא יודעים לכבד מאמנים"

המאמן הישראלי, שהורחק במהלך משחק של קבוצתו בזמן שניסה למנוע קטטה בין שחקנים: "השופט הרביעי קפץ עליי כאילו הייתי פושע. כמו שמאמנים מכבדים שופטים, כך גם צריך להיות ההפך"

מערכת וואלה!

קבוצתו ההודית של אברהם גרנט, נורת' איסט יונייטד, הפסידה אתמול (שבת) 1:0 לקראלה בלסטרס ורשמה הפסד רביעי ברציפות. מה שעניין יותר מכל את המאמן הישראלי היא העובדה שהוא הורחק במהלך המשחק על ידי השופטים. על כך אמר גרנט: "השופטים ההודים לא יודעים לכבד מאמנים". בשלב מסוים פרצה מהומה אלימה בין השחקנים, אותה ניסו למנוע אנשי צוות שונים כולל המאמן הישראלי, אשר הורחק בשל כך על ידי השופט ונשלח ליציע.

עוד בנושא:

ליגיונרים: אברהם גרנט ונורת' איסט יונייטד עם הפסד רביעי רצוף
גיא אסולין: "דברים שראיתי בקייראט מזכירים את ברצלונה ומנצ'סטר סיטי"
טל בן חיים: "100 שערים במשחקי אימון לא שווים בישול אחד בליגה"

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט. AP
לא אהב את התנהלות השופטים. אברהם גרנט/AP

מאמן נבחרת ישראל לשעבר גם קיבל איסור להתראיין אחרי המשחק. למרות זאת, הוא הצליח לספק לתקשורת המקומית מספר מילים מחוץ לאצטדיון: "אני לא רוצה לדבר על ההחלטות, אבל אני רוצה להגיד ששופטים דורשים כבוד והם זוכים לו. הם גם עושים המון טעויות. שחקנים שכבו על המגרש, חלק התחילו להיות אלימים, אז נכנסתי למגרש על מנת להפריד בינהם כדי שנוכל להמשיך לשחק כדורגל. השופט הרביעי קפץ עליי כאילו הייתי פושע".

גרנט המשיך וסיפר על החוויה: "שאלתי את השופט למה הוא הרחיק אותי ולא הייתה לו תשובה בשבילי. כמו שמאמנים מכבדים שופטים, כך גם השופטים צריכים לכבד אותם. השופטים היום לא ידעו כיצד לכבד מאמן". לאחר מכן גרנט שיבח את שחקניו שלמרות ההפסד, נתנו לטענתו את כל כולם במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully