וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הניצחון על באר שבע עשה לנו רע"

18.2.2018 / 6:20

במכבי תל אביב מתוסכלים מההפסד הביתי לרעננה ומודים שהניצחון על באר שבע יצר שאננות: "הקבוצה לא איכותית". וגם: הביקורת על קרויף ("שבלוני"), ההבדל בין קאניוק לממן, המניות של בלקמן ושל ואן ליוון צונחות

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. "הניצחון על באר שבע, עשה לנו רע. הקבוצה לא איכותית"

שחקנים במכבי תל אביב הודו אמש שהניצחון על הפועל באר שבע פגע בהם בסופו של דבר ויצר איזושהי נינוחות שהתלבשה על קרית שלום וששיאה בהפסד אמש להפועל רעננה. "זה כאילו שהרגשנו שאחרי הניצחון על באר שבע, עשינו את שלנו", אמר אמש אחד משחקני מכבי תל אביב. "במקום לקבל ביטחון ורעב מחודש באנו למשחק בעכו וניצחנו בקושי רב ואז הגענו למשחק הזה מול רעננה והפסדנו שלוש נקודות יקרות". בקבוצה מודים כי אין למועדון קבוצה איכותית שיכולה לנצח גם במשחקים אליהם היא מגיעה פחות מוכנה מנטלית. "זו קבוצה לא מספיק איכותית שלא תוכל לקחת אליפות, אם לא תבוא בכל משחק מהדקה הראשונה ותיתן הכל על הדשא", אמרו בקבוצה. "במשחק הזה מול רעננה באנו למחצית הראשונה כאילו אנחנו בטוחים שננצח בקלילות ואחרי שספגנו את השער הראשון, רדפנו ובגשם הכבד שהחל לרדת, הגענו למצבים אבל הכדור לא רצה להיכנס".

עוד בנושא

השעה היא רק תירוץ: מכבי ת"א הפסידה בבית 1:0 לרעננה ואיבדה את הפסגה
שוב בפסגת ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:3, חנן ממן כבש צמד

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ מאוכזב. קובי אליהו
המזל מהמשחק מול עכו נגמר. מכבי תל אביב מאבדת את הפסגה/קובי אליהו

2. ביקורת כלפי השבלוניות של קרויף

הביקורת כלפי ג'ורדי קרויף, לא נמתחה בהכרח כלפי ההרכב שלו אתמול למרות שהיה מקום לחזור כבר לאבי ריקן באחד עשר הפותחים. הביקורת היא כלפי העובדה ששוב נדבק המאמן ההולנדי לשיטת משחק אחת כשהיריבים כבר יודעים להתכונן אליה ומוכנים כבר בתחילת השבוע למערך שיציב קרויף במשחק. "צריך להתחיל קצת לגוון ולתת למאמנים לשבור את הראש איך אנחנו נשחק", אמר גורם במועדון. "כבר שבועות ארוכים שהשיטה היא שלושה בלמים, בלי כנף אחת כי דור מיכה לא באמת משחק על הקו. מאוד קל להתכונן למערך הזה". קרויף עבר למערך 3:5:2 שנתן לו הרבה נקודות אחרי שהבין שמערך 4:3:3 תקוע והיריבים למדו להתמודד איתו בקלות. עכשיו הוא יצטרך שוב לחשוב עם עצמו האם לשנות ואיך כי כמו שאמר אתמול יובל שפונגין, אחרי המשחק, היריבות למדו את מכבי תל אביב והרבה יותר קשה למכבי תל אביב להתמודד עם זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. קובי אליהו
ספסל קצר, מערך צפוי. מכבי תל אביב מאוכזבת/קובי אליהו

3. ההבדל בין גידי קאניוק לחנן ממן

על ספסל מכבי תל אביב ישב אתמול גידי קאניוק וחיכה להיכנס. קאניוק היה מהשחקנים המעניינים של הליגה בעונה שעברה והדבר איפשר לו להגיע לחו"ל למקום בו יוכל להרוויח הרבה יותר מאשר במכבי פתח תקוה. למכבי תל אביב הגיע קאניוק אחרי פגרה ארוכה. בכושרו הוא עדיין לא יכול לעזור למכבי תל אביב, כך לפחות חושב קרויף. בזמן שקאניוק התקרר על הספסל, התכונן חנן ממן למשחק של הפועל באר שבע מול מכבי פתח תקוה. אחרי השער שהוא כבש במשחק הקודם מול מ.ס. אשדוד, אמש ממן כבר כבש צמד. את חלון ינואר סיימה באר שבע עם חיזוק איכותי ביחס לליגה. מכבי תל אביב צירפה רק את קאניוק וזה אולי כל הסיפור.

שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן. קובי אליהו
עוד משחק רע. בלקמן נשחק/קובי אליהו

4. אין תחליף לגולסה, דסה ואצילי. בלקמן נחלש

כריסטיאן באטוקיו הפך עבור לא מעט מבין אוהדי מכבי תל אביב לדמות שמסמלת את העונה הזו. הרבה מאוד כסף בתקציב של מכבי תל אביב וכשמגיע שחקן כל כך בינוני שכמעט ולא נרשם בטורי הכיבושים והבישולים, זה מלמד על אוזלת היד בבחירת השחקנים. באטוקיו היה צריך להיות על הספסל, אבל אייל גולסה נפצע מול הפועל באר שבע וכבר שני משחקים הוא בחוץ. אלה מצטרפים למשחקים אחרים שהוא החמיץ. גולסה הוא מהשחקנים הטובים שיש למכבי תל אביב להציע. ביחד עם עומר אצילי שלא משחק כבר סיבוב שלם ואלי דסה שחזר אחרי שלא פתח את העונה ושוב יצא לחודש בחוץ, מדובר בלוקסוס גדול מדי. שלושת השחקנים האלה היו צריכים להוביל את מכבי תל אביב ולהיות העוגנים שלה ואין לה תשובה לחסרונם. דסה וגולסה חסרים במיוחד. אצילי יכול היה לקחת את הדקות של ניק בלקמן ששוב רשם אתמול משחק רע במיוחד. לא בטוח שהמאמן הלאומי הבא רושם אותו בפנקס.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
מישהו צריך למצוא פתרונות. ג'ורדי/קובי אליהו

5. גם הנוער הפסיד לרעננה. מניות ואן ליוון בירידה

השבת השחורה של מכבי תל אביב החלה בכלל בבוקר במשחק הנוער. מכבי תל אביב של פטריק ואן ליוון וגיא צרפתי, הפסידה בעצמה לקבוצת הנוער של הפועל רעננה אחרי שהפסידה גם בגביע המדינה בשבוע שעבר. ואן ליוון שהובא למכבי תל אביב עם הרבה ציפיות, מקיים בינתיים מעט מאוד וגורמים בסביבת המועדון העריכו אמש כי סיכוייו להמשיך לעונה נוספת אינם גבוהים על אף שיש לו חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully