וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אברהם גרנט ונורת' איסט יונייטד עם הפסד רביעי רצוף

המאמן הישראלי שוב הפסיד 1:0 בליגה ההודית, הפעם לקראלה בלסטרס שנהנתה משער של אקס מנצ'סטר יונייטד, ווס בראון (28). אופיר מרציאנו שמר על רשת נקייה ב-0:2 של היברניאן על אברדין

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט, יולי 2017. GettyImages
שוב לא שותף. אלמוג כהן/GettyImages

אברהם גרנט ונורת' איסט יונייטד ממשיכים להפסיד בליגה ההודית, כשהערב (שבת) זה קרה בפעם הרביעית ברציפות - 1:0 בבית לקראלה בלסטרס. כל ארבעת ההפסדים האחרונים היו באותה תוצאה ושלושה מהם במגרש הביתי, כשלסיום העונה נותרו עוד שני מחזורים והמאמן הישראלי ניצב עם קבוצתו במקום הלפני אחרון (11 נקודות בלבד, כמו האחרונה דלהי דינמוס שלה עוד שני משחקים חסרים). ווס בראון בן ה-38, אקס מנצ'סטר יונייטד, הכריע את המשחק בדקה ה-28 עבור דייויד ג'יימס, מי שהיה השוער של גרנט בפורטסמות' והחליף בקראלה את רנה מולנסטיין.

* אופיר מרציאנו השלים עוד 90 דקות טובות בשערה של היברניאן, שניצחה 0:2 בבית את אברדין השנייה וצימקה ממנה את הפער לחמש נקודות בלבד בליגה הסקוטית. להיבס במקום הרביעי יש 47 נקודות מ-27 משחקים.

* אלמוג כהן נותר על הספסל של אינגולשטאדט, שהפסידה בביתה 1:0 לסט. פאולי וירדה למקום השביעי, מרחק ארבע נקודות מהמקום השלישי בבונדסליגה השנייה המוביל למשחק הפלייאוף על העלייה.

* ליאור רפאלוב ישב על הספסל של קלאב ברוז' ולא שיחק ב-2:2 הביתי מול גנק. ברוז' עם יתרון של 12 נקודות בפסגת הליגה הבלגית, כשלסיום העונה הסדירה נותרו עוד שלושה מחזורים ואז יחל הפלייאוף עם שיטת הקיזוז.

* אלי אלבז הפצוע לא נכלל בסגל של אפולון סמירניס, שהפסידה בחוץ 2:0 לקרקירה בקרב התחתית במחזור ה-22 בליגה היוונית וירדה בשל כך אל מתחת לקו האדום עם 16 נקודות בלבד.

* אחמד עאבד לא נכלל בסגל של גירסונספור מהליגה הטורקית השנייה, שהפסידה 2:0 בבית לדניזליספור וניצבת במקום השמיני, מרחק 10 נקודות מעלייה אוטומטית ונקודה מהפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully