וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את בילבאו וצימקה את הפער מהפסגה

הקולצ'ונרוס רשמו ניצחון רביעי ברציפות משערים של גמיירו (67) ודייגו קוסטה (80), והתקרבו חזרה לפער של שבע נקודות מברצלונה. 0:3 לריאל סוסיאדד על לבנטה, אספניול - ויאריאל 1:1

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של אתלטיקו מדריד

אתלטיקו מדריד צימקה הערב (ראשון) את הפער מברצלונה המוליכה לשבע נקודות, אחרי ניצחון ביתי 0:2 על אתלטיק בילבאו במחזור ה-24 בליגה הספרדית. ריאל סוסיאדד הביסה 0:3 את לבנטה ואילו אספניול וויאריאל נפרדו ב-1:1 עם שער ראשון של אסטבן גראנרו הנשכח מאז ינואר 2011.

קווין גמיירו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג עם אנטואן גריזמן. רויטרס
אתלטיקו לא מוותרת כל כך בקלות/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו 0:2

צפו בתקציר

ניצחון רביעי ברציפות לחבורה של דייגו סימאונה, שצימקה חזרה את הפער מברצלונה לשבע נקודות, עם המשחק העשירי ברציפות במסגרת הליגה בו היא לא מפסידה לבאסקים. אנטואן גריזמן המשיך את הכושר נפלא שלו ובישל בדקה ה-67 את הראשון לקווין גמיירו, שעלה שמונה דקות לפני כן מהספסל. גריזמן כבש או בישל בתשעה מתוך 11 משחקיו האחרונים ותרם עשרה שערים בפרק הזמן הזה, וגם בישל את שלושת השערים האחרונים של בן ארצו. בדקה ה-60 גמיירו עבר לתפקיד המבשל ומצא את דייגו קוסטה, שסגר עניין. דייגו גודין, ששבר את שיניו במחזור הקודם מול ולנסיה והספיק מאז לשחק 90 דקות בליגה האירופית, עלה מהספסל במחצית. בילבאו התקשתה ללא אריץ אדוריץ וראול גרסיה המורחקים ורצף משחקיה ללא ניצחון התארך לשישה.

ריאל סוסיאדד - לבנטה 0:3

צפו בתקציר

בסיומו של משחק התחתית עלתה המארחת מהמקום ה-15 למקום ה-12, בעוד לבנטה נותרה קרובה מאוד לאזור המסוכן. מי שהיה גיבור הניצחון הביתי השני ברציפות של ריאל סוסיאדד הוא סרחיו קנאלס, שבישל שער מצוין והוסיף עוד אחד במבצע אישי יפהפה. צ'אבי פרייטו כבש בפנדל (10), נפצע בחגיגות והוחלף, חואנמי הכפיל (37) אחרי בישול מצוין של קנאלס, שחתם את התוצאה (55).

אספניול - ויאריאל 1:1

צפו בתקציר

המדורגת שישית קטעה את רצף ההפסדים שלה (שניים בליגה ועוד אחד בליגה האירופית) אך יכולה לחוש מאוכזבת לאחר שספגה את השוויון בדקה ה-85. רודרי הגיע מאחור וירה פנימה כדי להעניק לוויאריאל יתרון בדקה ה-25, אבל אסטבן גראנרו סובב כדור חופשי אל הרשת של סרחיו אסנחו והשווה בדקה ה-85 עם שערו הראשון בלה ליגה מאז ינואר 2011. יותר משבע שנים ולא פחות מ-2,590 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully