וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 חודשים לפני משחק הפתיחה במונדיאל: טיטה פרסם את ההרכב של ברזיל

הוא אמיתי? מאמן הסלסאו חשף בראיון מי יהיו ה-11 שלו ברוסיה וגם 15 מתוך 23 שחקני הסגל. ז'סוס הפצוע הועדף על פירמינו, גם ניימאר, קוטיניו, פאוליניו, ודני אלבס בפנים. וויליאן וטיאגו סילבה בחוץ

עריכת וידאו: מתן חדד

ארבעה חודשים בדיוק נותרו עד למשחק הפתיחה של נבחרת ברזיל במונדיאל, אבל כבר אמש (שישי) טיטה מאמנה הסלסאו הדהים כשהודיע מי יהיו ה-11 הפותחים שלו מול נבחרת שוויץ החזקה, זאת למרות שהליגות באירופה עדיין בעיצומן וחלק מהשחקנים שלו בסגל וגם ב-11 בכלל פצועים ולא ברור באיזה כושר הם יחזרו.

רוברטו פירמינו, נבחרת ברזיל. Paul Gilham, GettyImages
ז'סוס הפצוע הועדף על פניו למרות עונה נהדרת. רוברטו פירמינו/GettyImages, Paul Gilham

אז מי בהרכב ומי על הספסל? ובכן: החלק הקדמי יורכב כמובן מניימאר שישתף פעולה עם פיליפה קוטיניו וגבריאל ז'סוס חלוץ מנצ'סטר סיטי שסובל בכלל מפציעה לא פשוטה. ז'סוס מועדף על פני רוברטו פירמינו חלוצה של ליברפול שנמצא בשיא כושרו וכבש 12 שערי ליגה. שלישיית הקישור תורכב משחקני ברצלונה וריאל מדריד קאסמירו ופאוליניו שישתפו פעולה עם רנאטו אוגוסטו שמשחק בליגה הסינית. דני אלבס ומרסלו ימשיכו בעמדות המגינים כשצמד הבלמים יהיו מרקיניוס ומיראנדה, שהועדף על פני טיאגו סילבה. שוערה של רומא אליסון יעמוד בין הקורות.

עוד שחקנים שנותרו מחוץ להרכב מלבד טיאגו סילבה ופירמינו הם וויליאן מצ'לסי, פרננדיניו מסיטי וגם דוגלאס קוסטה מיובנטוס. טיטה הודיע על 15 מתוך 23 שחקני סגל, כששמונה מקומות עדיין נותרו פנויים. ברזיל, שהעפילה בקלות מהבית הדרום אמריקאי אך עדיין מלקקת את הפצעים מהשביעייה ההיסטורית שחטפה מגרמניה על אדמתה בחצי גמר המונדיאל הקודם, שובצה לבית E עם נבחרות שוויץ', סרביה וקוסטה ריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully