וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות מפתיעה: אנטואן קונטה עלול לעמוד למשפט עם חבר מושבעים

מומחה קבע כי הצעיר שהותקף על ידי שחקן בית"ר ירושלים בדצמבר 2016 סובל מ"נכות קבועה" ולכן המשפט עשוי לעבור להליך פלילי חמור יותר, הכולל טריבונל של שלושה שופטים ותשעה מושבעים

מערכת וואלה!

התפתחות מפתיעה בהליך המשפטי של אנטואן קונטה בצרפת. שחקנה של בית"ר ירושלים, נגדו הוגש כתב אישום בגין תקיפת צעיר עם אלת בייסבול בדצמבר 2016, עלול לעמוד למשפט עם חבר מושבעים.

על פי העיתונאי הצרפתי מתיו ליבוריי הכותב ב"ל'אוניון", מומחה נוירוכירורגי שהתבקש לבדוק את הצעיר המותקף ליאם ז'אן, קבע כי החבטה שספג ז'אן בראשו מקונטה גרמה ל"נכות קבועה שתתברר עם הזמן". הקביעה הזו מובילה לשינוי משמעותי, שכן עבירה שגרמה ל"נכות קבועה או הטלת מום" מעבירה את הדיון להליך פלילי של פשעים חמורים יותר, הנקרא cour d'assises ובו יש טריבונל מעורב, משמע: שלושה שופטים וכן חבר מושבעים הכולל תשעה אזרחים.

לצוות ההגנה של קונטה ניתנו שבועיים כדי לבקש חוות דעה שנייה ממומחה נוירוכירורגי נוסף, בתקווה שהוא יטען אחרת. יש לציין כי במהלך החודשים האחרונים מנסה הצוות של קונטה להגיע להסדר כספי עם התובע כדי לסיים את ההליך המשפטי.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים: עידן ורד עשוי לחזור לסגל במשחק הגומלין נגד כפר סבא בגביע
שמואל שיימן זומן לוועדת משמעת בעקבות הראיון. השחקן נטש את האסיפה
דיווחים חיים לקראת שבת: בן הרוש, אזולאי ועוואד תורגלו בהרכב מכבי חיפה, עטר עשוי לפתוח במכבי תל אביב

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קונטה/ברני ארדוב

כזכור, האירוע בגינו נתבע קונטה התרחש ב-8 בדצמבר 2016. כך תיאר המותקף בן ה-19 את אשר אירע: "החלקתי בסקייטבורד בשכונה עם כמה חברים ופתאום שמעתי אישה בוכה וצורחת. שמעתי גם דלת נטרקת בעוצמה והחלטתי לגשת. ראיתי בחורה נדחפת מהבית שלה, ממש נזרקת החוצה ומועדת על הרצפה. הפגנתי נוכחות, כדי שיראו אותי ואולי יפסיקו. אז אותו אנטואן קונטה הסתובב ושאל: 'מה אתה מחפש כאן?'. הוא העליב וזרק כמה קללות. ראיתי שהוא עצבני והלכתי לכיוון החברים שלי, רציתי להתקשר למשטרה. לא הספקתי. קונטה יצא לפתע עם אלת בייסבול וגז מדמיע. עמדתי והוא התקדם לעברי. הוא נתן לי מכה אחת לרגל ואז לראש. נפלתי לקרקע. כשפתחתי את העיניים, הוא עמד מעליי וצעק: 'תזדיין מפה'. הצלחתי לקום, רצתי 50 או 100 מטרים ואז הרגשתי שהראש שלי מסתובב. חברים שלי סייעו לי להתרחק ואז הגיעה העזרה". ז'אן פונה לבית החולים עם פגיעת ראש קשה ובשלבים מסוימים היה בקומה. באותו זמן, קונטה היה במעצר והספיק להביע חרטה בפני חוקריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully