וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ניימאר: "הנשרים מנצלים הפסדים כדי להתחיל בציד שלהם"

כוכב פריס סן ז'רמן זכה לביקורות אחרי ההפסד בברנבאו, אביו פרסם פוסט ארוך ותקף בחזרה: "ניימאר יקום כמו עוף החול ואתם, הנשרים, תישארו רעבים. תאכלו את המילים שלכם, כפגרים"

עריכת וידאו: מתן חדד

ההפסד 3:1 לריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות לגרם לרבים לבקר את ניימאר.

היום (שישי), יצא אביו של כוכב פריס סן ז'רמן במתקפת נגד, כשפרסם באינסטגרם שלו פוסט ארוך ובו, בין היתר, כתב כי: "יש מלחמה בין אלה שניזונים מניצחונות וכאלה שכמו נשרים, ניזונים מפגרי המפסידים. הם לא עושים כלום, לא מפיקים כלום, הם חיים הרחק מאור הזרקורים, הרחק מהקשיים של הטרף.

"בעולם הכדורגל אנחנו מכירים את האנשים האלה ככאלה שמציגים "התנהגות נשרים". לעתים הם מתבטאים במיקרופון, מתדהרים ב"קריירת משחק" בינונית, תמיד בצל של האנשים המוכשרים יותר, כדי להביע את התסכול שלהם. הם מנצלים הפסד, קרב אבוד, כדי להתחיל בציד שלהם. הם מחכים להפסד כדי להזין את האגו שלהם, כפי שנשרים ניזונים מפגרים.

"הם לעולם לא יזכו באולימפיאדה, אבל הנה הם, מחכים להזדמנות הראשונה להפגין את הכוונות הרעות שלהם. זכרו: הפסדנו קרב, לא מלחמה. המלחמה של בני החלה מאז שהוא היה ילד, הוא תמיד נלחם בנשרים ותמיד חזק מהם. תהיו בטוחים, כמו עוף החול הוא יוולד מחדש ויהיה מוכן לכל קרב שיהיה מולו. אולי אתם, הנשרים, תישארו רעבים. אתם יכולים לאכול את המילים שלהם, כפגרים רקובים".

עוד בנושא:

אופוריה בריאל מדריד: "אל תספידו אותנו, אל תספידו את רונאלדו"
דיווח: פוגבה ממורמר מאז שאלכסיס סאנצ'ס הגיע למנצ'סטר יונייטד

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully