וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פוגבה ממורמר מאז שאלכסיס סאנצ'ס הגיע למנצ'סטר יונייטד

באנגליה טוענים שהקשר הצרפתי, שלא השלים 90 דקות באף אחד משלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה, כועס על העובדה שהוסט לעמדה הגנתית יותר וגם על כך שהוא מרוויח פחות מהכוכב הצ'ליאני

one

אלכסיס סאנצ'ס הגיע למנצ'סטר יונייטד ברעש גדול עם סיום חלון ההעברות של ינואר אך על הדשא ההחתמה הנוצצת הזו לא עזרה יותר מדי לשדים האדומים, להיפך. הקבוצה הפסידה בשניים מתוך שלושת משחקי הליגה שלה כשהצ'יליאני בהרכב וכעת באנגליה מדווחים שעל המועדון מעיבה מערכת יחסים עכורה בין אלכסיס לכוכב אחר של הקבוצה - פול פוגבה.

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, פול פוגבה. רויטרס
הוסט לעמדה יותר הגנתית. פול פוגבה/רויטרס

הקשר הצרפתי היה החילוף הראשון של מוריניו בהפסדים מול טוטנהאם וניוקאסל ובניצחון על האדרספילד בתווך הוא בכלל לא פתח. אז למה בעצם פוגבה דעך מאז שאלכסיס הגיע? ובכן, באנגליה טוענים שמוריניו נאלץ להסיט את הצרפתי לעמדה הגנתית יותר בקישור כדי לפנות את עמדת הפליימייקר לאלכסיס. הכתב הנחשב דאנקן קאסטלס טוען שהאגו והמעמד של פוגבה נפגע מאוד מהגעתו של אלכסיס והוא אף פנה למוריניו וביקש שישנה את המערך של הקבוצה כדי לעזור לו.

על פי הדיווח המתח בין השניים נוצר משום שפוגבה סבור שמוריניו צריך לבנות את הקבוצה סביבו, אבל בפועל הפורטוגלי בונה על אלכסיס שרק הגיע והשתלט על הקבוצה. אבל זה לא הכול. מקורביו של פוגבה ממורמרים גם מהעובדה שפוגבה מרוויח 150 אלף פאונד פחות מאלכסיס לשבוע. מוריניו מצידו לא מתכוון להתכופף ולקבל את דרישתו של פוגבה לשחק עם קשר נוסף שישחרר אותו למשימות התקפיות, אבל ישקול לצרף כזה בקיץ. האם פוגבה יחכה ויישאר ביונייטד גם בעונה הבאה? את זה עוד נראה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלכסיס סאנצ'ס, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא התאקלמות הכי חלקה. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully