וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיוס: "שיפוט מביש, השופטים הגרועים אי פעם", ג'קסון: "הכדורסל הישראלי מחורבן"

15.2.2018 / 22:59

סנטר מכבי תל אביב זעם על אחרי ההפסד לחולון בגמר הגביע וצייץ: "השופטים צריכים להיות מורחקים". באיגוד ידרשו להעמידו לדין. גם ג'קסון תקף. ספאחיה: "רייס ג'וניור מוגן על ידי השופטים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ב-1959 זה נגמר בחגיגה צהובה, ואז שוב ב-1961, 1986 ו-1991. לגמר הערב (חמישי) הגיעה מכבי תל אביב אחרי שמונה זכיות רצופות בגביע המדינה, והכול היה מוכן להמשך הרצף ההיסטורי המוצלח מול הפועל חולון, אך לגלן רייס ג'וניור היו תוכניות אחרות. הכוכב הבלתי מעורער של הסגולים סיפק הצגה ענקית עם 28 נקודות, שמונה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, ויחד עם האקס גיא פניני שבר את ההגמוניה הצהובה במפעל. מכבי תל אביב, בגמר ה-50 בהיסטוריה שלה, נכנעה 86:84 בתום דרמה אדירה, ותיאלץ לחפש תארים במקום אחר העונה. דיאנדרה קיין ונוריס קול נלקחו לבדיקת סמים בסיום המשחק.

עוד בנושא

בפעם השנייה בתולדותיה: הפועל חולון מחזיקת גביע המדינה
גיא פניני חגג וסימן לאוהדי מכבי תל אביב: "זה שלי, זה שלי"
רייס בין אגדות: הדירוג של גלן רייס ג'וניור בין השחקנים הגדולים של הפועל חולון
אחד יותר ממיקי: השיאים הבלתי נתפסים שניפץ גיא פניני בגמר הגביע
לפני הגמר: מכבי תל אביב ביקשה להחליף את קול החולה, חולון סירבה

לאחר המשחק צייץ אלכס טיוס: "השופטים הכי גרועים אי פעם, רמאות זה אנדרסטייטמנט. הם צריכים להיות מושעים מהליגה הישראלית". באיגוד השופטים ידרשו להעמיד לדין את טיוס..חברו לקבוצה פייר ג'קסון צייץ "הכדורסל הישראלי הוא חרא" ומחק את הציוץ הזה לאחר מכן.

גם דיאנדרה קיין עקץ בטוויטר כשכתב: "רימו אותי כבר בעבר, אבל הערב זה היה שונה. אי אפשר לנצח כשאתה חמש מול 8".

מאמן הצהובים נבן ספאחיה יישר קו עם השחקן שלו ואמר: "בירכתי את שחקני חולון על מה שהם עשו. לפעמים להפסיד זה חלק מהחיים, אבל אני לא יכול להתלונן. בלוח התוצאות אפשר היה לראות שחולון הלכה הרבה יותר לקו העונשין ואי אפשר לבוא בטענות לשחקנים. נלחמנו, אבל יש הרבה דברים לתקן. אין את אותם חוקים באירופה ובליגה בישראל. היה לי רושם שהפעולות ההגנתיות שלנו נגד גלן רייס לא היו עבירות. לא רוצה להתלונן על השופטים, אבל גלן רייס מוגן ואין ספק בזה. הוא עשה עבודה נהדרת וקלע סל ניצחון גדול. זה לא קל לשמור אותו".

הציוץ של קיין

הציוץ של אלכס טיוס נגד השופטים. מתוך טוויטר,
הציוץ של טיוס/מתוך טוויטר
הציוץ של פייר ג'קסון שחקן מכבי תל אביב. מתוך טוויטר,
הציוץ של ג'קסון, שנמחק/מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully