וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: הפועל תל אביב חוזרת למושבה, עפולה תשיג ניצחון חמישי רצוף?

המוליכה תנסה לעשות עוד צעד לקראת חזרה לליגת העל כשתארח את הפועל חדרה (15:00), עפולה הלוהטת תעלה זמנית למקום השני אם תנצח את מרמורק, ראשון לציון מול הפועל פתח תקוה המאכזבת

מערכת וואלה!

המחזור ה-23 בליגה הלאומית ייצא לדרך ביום שישי עם חמישה משחקים כשבמוקד תעמוד כרגיל הפועל תל אביב שתנסה לעשות עוד צעד לקראת החזרה לליגת העל עם משחק ביתי מול הפועל חדרה. הפועל עפולה הלוהטת תעלה למקום השני אם תנצח את הפועל מרמורק בעוד שראשון לציון שגם נאבקת על העלייה תארח את הפועל פתח תקוה המאכזבת. בתחתית: מכבי הרצליה תארח את הפועל רמת גן, בני לוד את רמת השרון.

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. מגד גוזני
בדרך הבטוחה לליגת העל. קובי רפואה/מגד גוזני

הפועל תל אביב - הפועל חדרה (15:00)

הפועל תל אביב התאוששה יפה מההפסד לעפולה עם שני ניצחונות רצופים וכעת היא גם חוזרת לאצטדיון ה"ביתי" שלה כשתארח במושבה את חדרה המפתיעה שרחוקה רק נקודה מהמקום השני בליגה הצפופה במזרח התיכון. האדומים פייבוריטים אך אסור להם לזלזל בחדרה, שהשיגה שלושה ניצחונות ותיקו בארבעת משחקיה האחרונים.

הפועל עפולה - הפועל מרמורק (15:00)

מה תגידו על הפועל עפולה? הקבוצה של אופיר חיים השיגה במחזור החולף את ניצחונה הרביעי ברציפות על האפס, ועוד איזה ניצחון - 0:3 על הפועל כפר סבא השנייה. הניצחון הזה הציב את העפולאים במרחק הפרש שערים בלבד מכפר סבא וניצחון או תיקו מול מרמורק עשוי להעלות אותם בשישי למקום השני ממנו עולים לליגת העל. מרמורק ניצחה בקרב תחתית את הרצליה במחזור הקודם, אך היא תהיה בפלייאוף התחתון כמעט בוודאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני הפועל עפולה. יותם רונן
הקבוצה הלוהטת בלאומית. הפועל עפולה/יותם רונן

הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה (15:00)

חוסר יציבות - זה שמה השני של ראשון לציון שבחמשת המחזורים האחרונים מנצחת ומפסידה לסירוגין. אולם, בליגה כה לא יציבה שבה אף קבוצה לא מתעלה מלבד הפועל תל אביב, הכתומים מוצאים את עצמם במרחק של הפרש שערים מכפר סבא השנייה והם חזק במאבק העלייה, מה שאי אפשר להגיד על הפועל פתח תקוה - אולי הקבוצה הכי מאכזבת העונה. המלאבסים ניצחו רק פעם אחת בשבעת המחזורים האחרונים ואם הם לא יתחילו להתעורר הם עלולים למצוא את עצמם גם בליגה א'.

מכבי הרצליה - הפועל ניר רמת השרון (15:00)

אם מכבי הרצליה לא רוצה לנשור לליגה א' אחרי תקופה ארוכה מאוד בלאומית היא חייבת להתעורר ומשחקים מסוג זה הם בדיוק מסוג ההזדמנויות שהם צריכים לנצח. הקבוצה של עופר טלקר נחלה הפסד כואב למרמורק במחזור החולף, אך ניצחון שלה על רמה"ש עשוי לקרב אותה עד כדי נקודה מחוף מבטחים. הקבוצה מנגד נמצאת בכושר רע מאוד עם ארבעה הפסדים וחמישה משחקים ללא שהיא כובשת אפילו שער אחד לרפואה.

בני לוד - הפועל רמת גן (15:00)

אחרי שהצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים ולברוח מעט מהקו האדום, בני לוד הפסידה במחזור הקודם לנצרת עילית ושוב מרגישה את חרב היריבה על צווארה. לוד תפגוש את הפועל רמת גן שבמאזנה 24 נקודות בדיוק כמו יריבתה. גם האורדונים לא מרשימים העונה וזה בלשון המעטה ויודעים שהפסד עלול לסבך אותם מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully