וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "הבאנו את הקבוצה מסכנת פירוק לזכייה בשתי אליפויות"

בעלי הפועל ירושלים פנה לאוהדים בפייסבוק: "כשקנינו את הקבוצה, היא לא הגיעה לגמר שבע שנים. הפעם אנחנו לא בגמר, אז יש הרגשה קצת מוזרה. גם העונה הזאת יכולה להסתיים בהצלחה"

one

מספר שעות לפני גמר גביע המדינה, פרסם היום (חמישי) בעלי הפועל ירושלים אורי אלון פוסט בפייסבוק, בו פנה לאוהדים. אלון התייחס לעונה הפחות טובה שעוברת על האלופה, על כך שהיא נעדרת מאירוע השיא של הגביע ועל התקוות לעתיד.

"אם יש לכם הרגשה מוזרה היום, בגלל שהפועל ירושלים לא משחקת בגמר, אז אולי כולנו נבין כמה טוב להיות אוהד הפועל ירושלים, כי אנחנו מופיעים באופן קבוע כמעט בכל הגמרים האפשריים בשנים האחרונות", פתח את דבריו, "כשקנינו את הקבוצה לפני 4.5 שנים מכונס נכסים, הקבוצה היתה ברצף של שבע שנים שבהן היא הגיעה לאפס (!) גמרים. אפס תארים. חובות של מיליונים, ובסכנת פירוק. מאז, בארבע עונות, היינו בשמונה גמרים בארץ (מתוך 12 אפשריים) - ומתוכם זכינו בארבעה תארים, שניים מהם התארים החשובים ביותר בעונה, תואר האליפות".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ביקשה להחליף את נוריס קול, שחולה בשפעת, חולון סירבה
"גיא היה בשפל, אבל למד שיש חיים אחרי מכבי": גיא פניני מחכה לאקסית בגמר הגביע
ספאחיה: "חשוב לנסות להגביל את רייס", שמיר: "יש חגיגה בעיר"

אורי אלון הבעלים של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אורי אלון/ברני ארדוב

"והיום, אנחנו מרגישים אכזבה על כל איבוד תואר", הוסיף, "השינוי הוא כל כך קיצוני ובזמן כה קצר, ואני בטוח שלאוהדים שלנו יש את הפרספקטיבה להבין איפה אנחנו עומדים היום לעומת העבר מבחינת חוסן המועדון. גם היום, בעונה פחות טובה, אנחנו מהקבוצות המובילות בארץ ואם סוף סוף גם נישאר בסגל בריא בחודשים הבאים, גם העונה הזאת יכולה להסתיים בהצלחה. אני בטוח שכולם מעריכים את העבודה שנעשית בארץ כל יום על ידי אייל חומסקי, גיא הראל, דיוויד בסן, ורבים טובים אחרים בהנהלה. יש דברים לשפר בכל אירגון, כל הזמן. ואני רואה מה דרוש שיפור.

"לכל אחד יש דעה על המאמן, שחקנים, ניהול משחק, חילופים, ועוד. בסופו של דבר, זה גם חלק מהכיף בלהיות אוהד. גם אני הייתי שם. אתם אוהדים את אלופת המדינה, וזה מחייב. גם בזמנים פחות טובים, ואולי במיוחד בהם, האהדה והתמיכה שלכם יכולה לעשות את ההבדל. גם היום, כשאנחנו קבוצה גדולה יותר עם ציפיות גבוהות יותר, האהבה שלנו בסוף תנצח, ולא שום דבר אחר".

אלון סיים עם ציטוט מהשיר הידוע: "והיה לנו טוב - טוב עד גדותינו. והיה לנו רע - ואהבתי אותך לא פחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully