וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ביצעה מהפך וניצחה 1:2 במלאגה

הקבוצה מהמקום האחרון בטבלה נעזרה בשער של בראון (27) כדי לעלות ליתרון, אך קוקלן (80) ופארחו (85) הפכו את התוצאה. סביליה ניצחה 1:2 את לאס פלמאס, שקופחה בתוספת הזמן

one

המחזור ה-24 בלה ליגה נפתח אמש (שישי) עם המשחק בו ניצחה ג'ירונה 0:3 את לגאנס. הערב סביליה עלתה למקום החמישי עם 1:2 קשה בלאס פלמאס, ולנסיה ניצחה 1:2 במלאגה, קלרנס סיידורף ודפורטיבו לה קורוניה הפסידו שוב, הפעם 1:0 לאלאבס.

עוד בנושא:
ברצלונה ניצחה 0:2 את אייבר משערים של לואיס סוארס וג'ורדי אלבה

סרחיו ריקו, סביליה, חוגג. GettyImages
מוכן ליונייטד. סרחיו ריקו/GettyImages

לאס פלמאס - סביליה 2:1

צפו בתקציר

ארבעה ימים לפני המפגש עם מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר הליגה האירופית, האנדלוסים גירדו ניצחון בגלל טעות שיפוט בתוספת הזמן. סביליה הוליכה בבטחה בזכות משחק מצוין של פאבלו סראביה, שמבצע נהדר שלו בדקה ה-35 הסתיים בריבאונד קל של וויסאם בן ידר, ובדקה ה-50 הוא כבש בעצמו את השביעי שלו העונה אחרי הכנה של פרנקו ואסקס. לאס פלמאס חזרה עם פנדל של ג'ונתן קאלרי הארגנטינאי אחרי שאלן חלילוביץ' ספק הופל ברחבה בדקה ה-82, ובתוספת הזמן המארחת כבשה, אך המהלך נפסל בגלל נבדל שלא היה. סביליה במקום החמישי, המפסידה נותרה מתחת לקו האדום. .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מלאגה אידייה בראון. אתר רשמי מלאגה, אתר רשמי
קרוב, אבל לא מספיק. אידייה בראון/אתר רשמי, אתר רשמי מלאגה

מלאגה - ולנסיה 2:1

מלאגה כמעט והפתיעה בגדול את העטלפים, אך לא הצליחה לקטוע רצף של שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון. אידייה בראון העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-27, אבל הקשר הצרפתי פרנסיס קוקלן איזן בדקה ה-80 ודני פארחו הפך בפנדל בדקה ה-85. הניצחון הדרמטי השלים לאורחים ניצחון שני ברציפות אחרי ה-1:3 על לבנטה בדרבי במחזור הקודם. מלאגה עדיין שקועה בתחתית, ונמצאת במקום האחרון עם 13 נקודות, במרחק שבע נקודות מלבנטה שנמצאת מעל לקו האדום.

ג'ירונה - לגאנס 0:3

צפו בתקציר

הקבוצה הקטלאנית הצנועה המשיכה את הדהירה שלה בחלק העליון של הטבלה עם ניצחון בית מוחץ על לגאנס שסוגרת כבר משחק ליגה שלישי ללא ניצחון. כריסטיאן סטואני האורוגוואי העלה את ג'ירונה ליתרון בפנדל בדקה ה-23. פורטו הוסיף את השני במתפרצת קטלנית בדקה ה-25 וחואנפה קבע את תוצאת המשחק בשער בדקה ה-85.

מוניר שחקן אלאבס. רויטרס
שער נפלא. מוניר/רויטרס

אלאבס - דפורטיבו לה קורוניה 0:1

צפו בתקציר

קלרנס סיידורף יצא מעודד מהיכולת של דפור בהפסד לבטיס בבכורה שלו על הקווים, אבל בשורה התחתונה הוא עדיין ללא נקודות אחרי שני משחקים וקבוצתו שקועה במקום הלפני אחרון. אלאבס המשתפרת ניצחה בפעם השלישית ברציפות, כשמוניר חמק משני שחקנים בדקה ה-61 ושחרר כדור אדיר בשמאל מ-18 מטרים, מעל ידיו של רובן. שער שישי העונה לאקס ברצלונה, שהשווה את שיאו האישי בלה ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully