וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לפעמים היכולת לא טובה וצריך להביא נקודות דרך נחישות"

15.2.2018 / 8:43

הפועל באר שבע תארח את מכבי פתח תקוה אחרי שלא הפסידה לה ב-22 משחקים רצופים בכל המסגרות. קואנקה עשוי לתפוס את מקומו של מליקסון. קבהא: "מרגש לשחק נגד הקבוצה שהייתה הבית שלי"

יורם ארבל/מערכת וואלה

בווידאו: יורם ארבל בתכנית "טוכמן וחמי"

הפועל באר שבע תארח את מכבי פתח תקוה ביום שבת (20:30) כמה שעות אחרי שמכבי תל אביב תשחק נגד הפועל רעננה. בבירת הנגב יודעים שיכול מאוד להיות שהם יעלו לכר הדשא בפיגור של ארבע נקודות אחרי הצהובים ובכל מקרה לא יסתפקו בדבר מלבד ניצחון בית.

באר שבע לא הפסידה למכבי פתח תקוה מאז מאי 2010, ובסך הכל 22 משחקים בכל המסגרות. השנה היא גברה עליה 1:2 בגביע הטוטו ו-0:2 בליגה ובמועדון ינסו להאריך את רצף ההצלחות נגד היריבה ממלאבס. אגב, מי שמאוד אוהב לפגוש את מכבי פתח תקוה הוא אנתוני וואקמה, שהבקיע נגדה 5 שערים ב-7 משחקים במדי באר שבע.

מאור מליקסון הפצוע ייעדר מהמשחק ואיסק קואנקה עשוי לפתוח במקומו. הספרדי החליף את מליקסון במהלך הניצחון על מ.ס אשדוד והציג יכולת טובה מאוד שגם זכיתה אותו בהרבה מחמאות. ג'ון אוגו עדיין מרצה עונש הרחקה ומרואן קבהא צפוי להמשיך להיות מתופקד כקשר אחורי.

עוד בנושא:

שמואל שיימן מתקרב להפועל באר שבע
במכבי פתח תקוה שוקלים לספסל את מנור סולומון בבאר שבע
מסאי דגו מונה למאמן הפועל אשקלון

שחקן הפועל באר שבע טוני וואקמה חוגג, שחקן מכבי פתח תקוה לירוי צעירי מאוכזב. ברני ארדוב
5 שערים ב-7 משחקים נגד מכבי פתח תקוה מאז שהוא עבר לבאר שבע. וואקמה/ברני ארדוב

המאמן ברק בכר ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "אחרי הניצחון על אשדוד הייתה שמחה גדולה כי עברנו שני משחקים בלי ניצחון והיה חשוב לחזור לנצח מול הקהל שלנו. צריך לשמוח בניצחונות גם אם היכולת לא טובה. לפעמים יש תקופות פחות טובות וצריך להביא נקודות דרך נחישות".

בכר נשאל על יוסי בניון ואמר: "יוסי שחקן מצוין, אנחנו מכבדים אותו, יש במכבי פתח תקוה הרבה שחקנים טובים".

על ואדים מאנזון: "הוא עושה רושם טוב, מתאמן טוב. כמו כל שחקן בסגל, כשנראה לנכון שהוא יכול לעזור, נשתמש בו".

מרואן קבהא אמר: "קצת מרגש לשחק נגד מכבי פתח תקוה, זה היה הבית שלי במשך שמונה שנים. אבל אני מגיע בשביל לנצח. אשדוד? בשבילי היה מדהים לשחק מול הקהל פה בפעם הראשונה. הרגשתי את האנרגיה מהדקה הראשונה וזה נותן דחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully