וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שיימן נלקח לבירור. קלינגר נוטה להדיח אותו מההרכב

15.2.2018 / 14:32

בשיחה עם המגן הוא הבהיר שהוא מחזיק בהצעה מבאר שבע, סוכנו שוחח גם עם מכבי חיפה. המאמן תירגל את מגרלשווילי: "רק מי שארגיש שהוא מחויב ישחק". בעקבות העזיבה הצפויה: וונדרסון מועמד

צילום מסך

(עדכון ראשון: 8:08)

אחרי הפרסום בוואלה! ספורט לפיו שמואל שיימן סירב להצעה של יואב כץ אחרי פניה ממכבי חיפה, השחקן קיבל פניה רשמית מהפועל באר שבע וממתין להצעה כספית. אלונה ברקת הבטיחה להעביר הצעה רשמית כבר בשבוע הבא.

במקביל, סוכנו של שיימן, שחר גרינברג, שוחח גם עם מכבי חיפה ועניין אותם בעסקה. הירוקים ממתינים לאור ירוק ממו אלאך וכרגע לא הגישו הצעה רשמית. "יש שתי קבוצות שרוצות את שיימן. כרגע באר שבע הכי רצינית", אמרו בסביבתו של השחקן. "שיימן שחקן חופשי החל מהקיץ, כך שמי שתשלם את השכר שהוא מעוניין תזכה בשירותיו עוד לפני סיום העונה".

הבוקר נערך לשיימן בירור עם הנהלת הקבוצה, בניסיון לברר האם הוא מתכוון לסכם כבר עכשיו בקבוצה אחרת, מה שעשוי להוביל בהמשך להדחתו מההרכב. שיימן מרוויח כ-115 אלף דולר בהפועל חיפה, וכץ ששוחח עימו הציע לו שיפור של 15 אחוז בחוזה לשנתיים, אך ההערכה היא שבמסגרת ההצעות משתי הקבוצות הגדולות הוא יוכל להכפיל את שכרו ואף יותר מכך. בסביבתו אמרו כי "ההצעה של כץ אינה רצינית. הוא היה רוצה להמשיך בהפועל חיפה אם היו נותנים לו מה שביקש, אבל כשזה לא קרה הוא החליט להמשיך הלאה".

שיימן פרסם היום פוסט באינסטגרם ובו כתב: "זה מרגיש קצת מטופש שאני צריך לכתוב את המובן מאליו, אבל אני רוצה להגיד לאוהדים שאני מרוכז לחלוטין בהפועל חיפה ובמטרות שהצבנו לעצמנו. מה שיקרה בעונה הבאה נמצא בידיים של הסוכן שלי. הפוקוס שלי הוא על לעשות היסטוריה עם החבורה הנהדרת של שחקנים, מאמנים, בעלים ואוהדים שיש כאן. אני גאה להיות חלק מהחבורה הזו ובעזרת השם נמשיך לעשות העונה דברים מיוחדים. יאללה הפועל".

כזכור, במהלך השבוע פרסמנו כי בהפועל חיפה חוששים מגל עזיבות בקיץ. אחרי הפניות לשיימן והגישושים אצל תורג'מן ותמאש, יואב כץ ינסה להשאיר חלק מהשחקנים כבר במהלך השבוע. "חוסר הסדר הזה עשוי לפרק את הקבוצה", אמרו שחקנים השבוע. "במצב הנוכחי, חצי קבוצה תעזוב בקיץ". בנושא אחר: סקאוט שוויצרי, העובד בין היתר עם גראסהופרס, צפה בחלוץ במהלך המשחק מול הפועל עכו. הקבוצה טרם קיבלה הצעה רשמית, אך החלוץ בודק אופציות בארץ ובחו"ל.

בעקבות העזיבה הצפויה של שיימן, אחד השחקנים שנמצאים על הכוונת של הפועל חיפה לעונה הבאה הוא המגן השמאלי של בני סכנין וונדרסון.

שמואל שיימן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
שוב ילבש ירוק? שיימן/ברני ארדוב

הבוקר ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. המאמן ניר קלינגר אמר: "אומרים שלכל משחק יש הכנות מיוחדות. השבוע לקחנו את זה צעד אחד קדימה. אלה שתי קבוצות שמביאות משהו אחר לליגה. אנחנו בעיצומן של ההכנות. יש עוד שלושה אימונים עד המשחק. לוקחים את זה ברצינות".

על האסיפות הקשות שערך השבוע אמר: "אני לא אחד שמטאטא דברים. אמרתי לשחקנים מה אני חושב. את זה אנחנו מציפים. כשאתה עובד על משהו ומתעמת עם בעיות אפשר לפתור אותן".

קלינגר התייחס לעניין שיימן והשיחות עם שחקנים אחרים כשאמר: "אתייחס בקצרה. אין לי ספק שחלק מההתעניינות והרדיפה אחרי שחקנים שלנו היא טבעית והגיונית. יש חוקים, והם לצערי עקומים ולא נכונים. אני סומך על השחקנים ועל היחידה שיצרנו פה ששום דבר לא יפריע לנו. הבטחת הפלייאוף זו חותמת ראשונה על הישג גדול. הפרסומים? יכול להיות שזה מגמתי. זה לא חשוב לי בכלל. אני יכול להבטיח לאוהדי הפועל חיפה ישחקו השחקנים המחויבים ביותר. ההרכב נקבע על פי האימונים ועל פי תחושות הבטן שלי. לא התייחס לשמות באופן אישי. לא אתייחס לפרסומים וקונספירציות".

על מכבי נתניה אמר: "אני מאמין מאוד בסגל שלי ובשחקנים שלי. נכון שדיא סבע לא משחק אבל נתניה קבוצה דינמית ולא תלויה בשחקן אחד. בהזמדנות הזאת אני קורא לקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully