וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: הפסד נוסף לנורת' איסט יונייטד של אברהם גרנט

קבוצתו ההודית של המאמן הישראלי רשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות, הפעם 1:0 ביתי לדלהי דינמוס. שחקן נבחרת ניגריה לשעבר, קאלו אוצ'ה, כבש את שער הניצחון לזכות האורחים (87)

אברהם גרנט. GettyImages
לא הולך לו. אברהם גרנט/GettyImages

קבוצתו ההודית של המאמן הישראלי אברהם גרנט, נורת' איסט יונייטד, הפסידה היום (רביעי) פעם נוספת בליגה המקומית, הפעם 1:0 ביתי לדלהי דינמוס. מדובר בהפסד שלישי רצוף של נורת' איסט ורביעי בחמשת משחקי הליגה האחרונים, זאת דווקא אחרי שגרנט הגיע למועדון והקבוצה התייצבה, צברה נקודות ושיחקה כדורגל נאה.

שחקן נבחרת ניגריה לשעבר ששיחק בלא מעט קבוצות בספרד, קאלו אוצ'ה, עלה כמחליף בדקה ה-66 וכבש את שער הניצחון בדקה ה-87. גם לפני שבועיים נורת' איסט ספגה שער בדקות הסיום, בהפסד 1:0 לפונה בו מרסליניו הברזילאי כבש בדקה ה-86. הניצחון של דלהי, האחרונה בטבלה, העלה את מאזנה ל-11 נקודות, בדיוק כמו לנורת' איסט שנמצאת במקום התשיעי אך מחזיקה ביחס שערים עודף. למרות זאת, לדלהי משחק חסר, שאם תשיג בו נקודות עשויה לחלוף על פניה של נורת' איסט ולהוריד אותה למקום האחרון בטבלה.

לקבוצתו של אברהם גרנט נותרו שלושה משחקים בלבד עד תום העונה, והיא תנסה להימנע מהמקום האחרון למרות שאינה יכולה לרדת ליגה. העונה הגרועה ביותר של נורת' איסט הייתה בשנת 2014, אז סיימה במקום השמיני בטבלה ממנו היא רחוקה כרגע שתי נקודות.

עוד בנושא:

קבוצה עשירית בקריירה: גיא אסולין חתם לשנתיים בקאיראט הקזחית
ליגיונרים: ליאור רפאלוב קיבל דקות ראשונות אחרי כחודשיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully