וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מילאן בבולגריה, ארסנל בשבדיה, אתלטיקו בדנמרק

הקבוצות הבכירות של המפעל יוצאות לטיולים ברחבי היבשת. לודוגורץ - מילאן (20:00), אוסטרסונד - ארסנל (20:00), קופנהאגן - אתלטיקו (22:05), דורטמונד - אטאלנטה (20:00)

שחקן בורוסיה דורטמונד, מישי בטשואיי. GettyImages
בטאושיי ודורטמונד מארחים את אטאלנטה/GettyImages

שלב הנוק אאוט (1/32) של הליגה האירופית יצא לדרך ביום שלישי עם משחק בודד (0:0 בין הכוכב האדום בלגרד לצסק"א מוסקבה) והוא יימשך עם יתרת המשחקים ביום חמישי.

seperator

לודוגורץ רזגארד - מילאן (20:00, ספורט 5+)

מילאן נראית לא רע בשבועות האחרונים והיא בהחלט פייבוריטית לעבור את אלופת בולגריה. ג'נארו גאטוזו עשוי לערוך רוטציה בהרכב ואנדרה סילבה שכל כך מתקשה בליגה, עשוי לפתוח במפעל בו הוא מרגיש יותר בנוח. הבולגרים לא ערכו משחק רשמי במשך יותר מחודשיים (הפגרה בבולגריה תסתיים בסוף השבוע) ומקווים שזה לא יהיה בעוכריהם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מילאן אנדרה סילבה. GettyImages
מרגיש יותר טוב בליגה האירופית מאשר בליגה האיטלקית. אנדרה סילבה/GettyImages

אוסטרסונד - ארסנל (20:00, ספורט2)

זהו יום חג בעיר הקטנה ממרכז שבדיה. ארסנל הגדולה מגיעה, אבל המארחת לא תיתן יותר מדי כבוד על כר הדשא ותנסה להפתיע. גרהאם פוטר האנגלי כבר הוליך את הקבוצה שלו לניצחונות גדולים על גלאטסראיי ופאוק סלוניקי, ובאוסטרסונד מאמינים שגם ארסנל יכולה ליפול קורבן. התותחנים יחסרו את אלכסנדר לקאזט הפצוע ופייר אמריק אובמיאנג שלא רשאי לשחק במפעל, וכנראה שדני וולבק יפתח בחוד.

שחקן ארסנל, דני וולבק. רויטרס
יתפוס את המקום בחוד. וולבק/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - אטאלנטה (20:00, ספורט3)

דורטמונד תנסה להשיג מקדמה גדולה לפני הגומלין בברגמו ובמועדון הגרמני מקווים שמישי בטשואיי ימשיך להפציץ. באוגוסט אטאלנטה ניצחה את דורטמונד 0:1 במשחק אימון, אבל הגרמנים חסרו אז שחקנים רבים והפעם התמונה אמורה להיות שונה. האיטלקים הרשימו בשלב הבתים ולא רוצים שהמסע האירופי יסתיים כבר עכשיו.

נאפולי - ר.ב לייפציג (22:05, ספורט2)

מפגש איטלקי-גרמני נוסף יעמת את נאפולי עם לייפציג, אלא שכאן דווקט הקבוצה מארץ המגף פייבוריטית. אחרי שמונה ניצחונות ליגה רצופים, החבורה של מאוריציו סארי תבקש להביא את הפורמה המוצלחת גם לאירופה. לייפציג חסרת ניסיון במפעלים היבשתיים, אבל נראית טוב בליגה וכבר ניצחה העונה את פורטו ומונאקו.

פ.צ קופנהאגן - אתלטיקו מדריד (22:05, ספורט3)

אחרי שנשרה מליגת האלופות כבר אחרי שלב הבתים, אתלטיקו מדריד תנסה לפצות את עצמה עם ריצה משביעת רצון בליגה האירופית. היריבה הדנית עומדת בדרך, אבל על הנייר אתלטיקו צריכה לעבור שלב בקלות. קופנהאגן סובלת מעונה רעה במיוחד והיא מחוץ למאבק האליפות בדנמרק. לדייגו סימאונה סגל כמעט מלא, כשהנעדר היחיד הוא פיליפה לואיס הפצוע.

משחקים נוספים (שידורים בספורט1)

אסטנה - ספורטינג ליסבון (18:00)
ניס - לוקומוטיב מוסקבה (20:00)
ספרטק מוסקבה - אתלטיק בילבאו (20:00)
ריאל סוסיאדד - רד בול זלצבורג (20:00)
מארסיי - בראגה (20:00)

א.א.ק אתונה - דינמו קייב (22:05)
סלטיק - זניט סנט פטרסבורג (22:05)
ליון - ויאריאל (22:05, ספורט 5+)
פרטיזן בלגרד - ויקטוריה פלזן (22:05)
סטיאווה בוקרשט - לאציו (22:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully