וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן ורד עשוי לחזור לסגל במשחק הגומלין נגד כפר סבא בגביע

14.2.2018 / 10:51

הקשר חזר לאימונים ובצוות הרפואי של המועדון אופטימיים לגבי חזרתו לסגל הקבוצה כבר בתקופת הזמן הקרובה. כעס במועדון על כך שרק 14 שחקנים התאמנו אתמול: "צריך כאן יותר משמעת"

צילום מסך

עידן ורד, השחקן המשמעותי ביותר של בית"ר ירושלים בסיבוב הראשון, שנעדר בחודשים האחרונים עקב בעיות במערכת העיכול, עשוי לחזור לסגל הקבוצה כבר במשחק הגומלין ברבע גמר הגביע נגד הפועל כפר סבא בעוד שבועיים. הצוות הרפואי של בית"ר ירושלים דיווח כי השחקן על סף החלמה מלאה וייתכן כי יוכל להיות כשיר ולהיכלל בסגל הקבוצה במשחק הגביע. ורד עצמו מלא מוטיבציה אך במועדון מרגיעים: "אם זה היה תלוי בו לפני חודש הוא היה חוזר, נקבל החלטה יחד עם השחקן, אבל זה מרגיש שהוא קרוב לחזרה".

הקבוצה חזרה אתמול להתאמן לקראת המשחק מול בני יהודה. לאחר יומיים חופש במועדון לא אהבו את העובדה כי רק 14 שחקנים עלו לאימון ואמרו: "צריך כאן יותר משמעת. יש כאלה שבאמת פצועים או חולים ולא יכולים אבל גם יותר מדי רצו להאריך את החופש בעוד יום וזה לא צריך לקרות".

עוד בנושא
אחרי שלושה חודשים: נטע לביא חוזר לרוטציה, הצעה תוגש לאלטמן?
הפועל חיפה: שיימן סירב להצעה של כץ. הבעלים הציע לתמאש 200 אלף דולר
מאור מליקסון סובל ממתיחה קלה, בספק למשחק נגד בית"ר ירושלים

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חוזר בקרוב? עידן ורד/ברני ארדוב

בבית"ר חוששים כי המשחק בטדי ללא קהל יפגע בקבוצה, במיוחד מול בני יהודה, שעשתה חיים קשים גם למכבי תל אביב וגם להפועל באר שבע. על אף הניצחון על הפועל אשקלון, בבית"ר יודעים כי היכולת לא הייתה טובה ומתכוונים לעבוד עד למשחק מול בני יהודה על הטעויות והעמידה הלא נכונה. חלק מהשחקנים ייקראו לשיחות אישיות. "ניצחנו אבל מקצועית צריך להתייחס למשחק כמו הפסד כי היינו חלשים" אמרו בצוות המקצועי של המועדון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully