וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שיימן סירב להצעה של כץ. הבעלים הציע לתמאש 200 אלף דולר

14.2.2018 / 10:13

המגן ביקש זמן נוסף כדי לחשוב על ההצעה, במועדון מעריכים: ממתין להצעות מהגדולות. הבלם הרומני קיבל הצעה לשדרוג של יותר מ-15 אחוז, אך טרם סיכם. שחקנים על דברי קלינגר: "אפשר להבין אותו, אך על אילו מנהיגים הוא דיבר?"

צילום מסך

המגן השמאלי של הפועל חיפה, שמואל שיימן, סירב להצעה המשודרגת שהגיש לו יואב כץ. השחקן, שמחוזר על ידי הצוות ההולנדי של מכבי חיפה, הבהיר כי הוא זקוק לזמן מחשבה נוסף לפני שיחליט אם ימשיך בקבוצה. גורמים בהפועל חיפה טוענים כי כץ זועם לאחרונה בשל המשא ומתן עם השחקנים, שחלקם דורש שדרוג משמעותי אחרת לא ימשיך בקבוצה.

בשבוע שעבר פרסמנו כי במועדון יש חשש מנטישה המונית של שחקנים בקיץ, כשאלון תורג'מן ושמואל שיימן הם שניים מהשחקנים המרכזיים איתם כץ לא מצליח לסכם. גבריאל תמאש טוען כי עדיין לא סיכם בקבוצה, וזאת בניגוד להצהרות כץ לגבי סיכום מוקדם בין השניים. סוכנו של השחקן, עמית קופלמן, אמור לשוחח בימים הקרובים עם הבעלים בניסיון למצוא פתרון. תמאש מרוויח כ-170 אלף דולר, כשכץ מציע לו 200 אלף דולר בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, שיפור של יותר מ-15 אחוז. בקבוצה מעריכים כי שיימן סירב להצעה משום שהוא ממתין להצעות רשמיות מהקבוצות הגדולות, בניהן מכבי חיפה ומכבי תל אביב.

שמואל שיימן שחקן הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
זקוק לעוד זמן. שיימן/מערכת וואלה!, לילך וייס

שחקני הקבוצה לא היו מופתעים מהאסיפה שערך להם אתמול ניר קלינגר, בה הבהיר כי אינו מתחרט על הדברים שהשמיע לאחר המשחק מול רעננה. "מצד אחד אפשר להבין אותו", אמר אתמול אחד השחקנים. "מצד שני מסקרן על אילו מנהיגים הוא דיבר. בן בסט עושה מעל ומעבר כדי לשחק, תמאש מעל הרמה של הקבוצה. ממן עזב, אין לנו מנהיגים אחרים שצריכים לקחת את הקבוצה על הגב שלהם". כזכור, אחרי שצרח על השחקנים לאחר המשחק ("תקשיבו, אנשים פה ייקחו את עצמם בידיים. זה חייב להתחיל מהמנהיגים. אתם לא יכולים להגיע כל כך זחוחים למשחקים"), אתמול כינס קלינגר אסיפה בה אמר לשחקנים בה הבהיר כי "אני עומד מאחורי הדברים שאמרתי לכם. בשלושת המשחקים האחרונים אנחנו לא פותחים טוב. אנחנו חייבים לחזור לדרך שהובילה אותנו למקום הזה, לא להרפות עכשיו... הרבע האחרון של העונה, זה החלק הכי קשה".

בקבוצה טרודים מאוד מההיעדרות של לירן סרדל, שייעדר חודש וחצי. "לירן שחקן חשוב מאוד במערך שלנו. לשמחתנו יש לנו שחקן כמו גל אראל, שיכול לשחק במגוון תפקידים", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully