וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גולדן סטייט עוד לא השתכנעה לחלוטין שיש לעומרי כספי מקום בקבוצה"

באוקלנד מדווחים כי משחק השיא מול פיניקס משפר במעט את מעמדו, אולם האפשרות שישוחרר כדי לפנות מקום לשחקן מוכח יותר בשוק עדיין מוחשית: "מחפשים שחקן שימלא את התפקיד שיועד לכספי"

AP

למרות שלא ביצעה אף מהלך לפני המועד האחרון לטריידים, גולדן סטייט עדיין לא השתכנעה סופית שהיא מרוצה מהסגל ומוכנה לרוץ איתו עד סוף העונה. על כן, היא שוקלת לצרף שחקן נוסף שייפלט לשוק השחקנים החופשיים בקרוב. מי שעלול לשלם את המחיר הוא בין היתר עומרי כספי, שרק אתמול (שלישי) קבע שיא עונתי עם 19 נקודות מול פיניקס.

"הווריירס נמצאים עכשיו ברצף של משחקים ביתיים, וזה זמן טוב עבור הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס לבחון מקרוב האם יש מקום לעומרי כספי בסגל. סטיב קר והצוות שלו צריכים לבחון את זה. כספי והחברים לקבוצה צריכים לבחון את זה", נכתב ברשת NBC. "בתוך הקבוצה עדיין נשמעים קולות שלא משוכנעים לחלוטין ביכולתו של כספי לתרום משהו בפלייאוף. זו גם הסיבה שמאיירס עוד לא נטש לחלוטין את המחשבה לעשות שינוי בסגל בשבועות הקרובים".

בדיווח נטען כי כי "הווריירס ניגשו לטרייד דדליין במטרה למצוא שחקן שיוכל לתת להם את מה שקיוו לקבל מכספי. הם לא מצאו את מה שחיפשו, אבל גם עכשיו הם מחפשים בשוק הבייאאוט שחקן שימלא את המשבצת הזאת".

עוד בנושא

אמש: כספי פתח בחמישייה וקלע 19, גולדן סטייט הביסה את פיניקס
כספי מודה: "מנסה לחזור למי שהייתי". סטפן קרי: "הוא שיחק מדהים"
עוד "ישראלי" עושה חיל: התקופה הנפלאה של ג'ו אינגלס ביוטה

עומרי כספי גולדן סטייט. GettyImages
עדיין צריך להוכיח את עצמו? כספי/GettyImages

כאמור, עם תום מועד הטריידים, נפתח חלון הזדמנויות עבור שלל קבוצות להחתים שחקנים שעתידים להפוך לחופשיים בקרוב. ג'ו ג'ונסון, שהוזכר כמועמד לחזק את הספסל של הווריירס, כבר עבר ליוסטון, וגם מרקו בלינלי עזב את ההוקס וחתם בפילדלפיה, אבל ייתכן שבימים הקרובים יתפנו שחקנים מעניינים נוספים. השמות הבולטים שהוזכרו בימים האחרונים ככאלה שעשויים להיפלט לשוק הם שבאז מוחמד, טוני אלן, טייריק אוונס, ואולי גם ברוק לופז.

חוזהו של כספי נחשב נוח יחסית (מרוויח 2.1 מיליון דולר לעונה - החוזה השישי הכי נמוך בקבוצה), וגם העובדה שהוא מסתיים בתום העונה הופך אותו אוטומטית למטרה נוחה, במקרה שהווריירס יחליטו לחזק את הספסל בשחקן מוכח יותר. יחד עם זאת, ייתכן שהמשחק הטוב מול פיניקס משנה מעט את התמונה. "אתמול כספי נתן לכולם חומר למחשבה", נכתב ב-NBC. "הווריירס חיכו בדיוק לכספי הזה כשהחתימו אותו. הוא ציפו לקבל שחקן התקפה טוב עם יכולת קליעה משלוש שתעזור להרכבי המחליפים לרווח את המשחק. אם כספי יתחיל לקלוע שלשות באופן קבוע כמו שעשה כל הקריירה, הוא ירוויח מחדש את האמון של מאיירס".

אמש הודה כספי כי בכוונתו להחזיר את סגנון המשחק שלו לקדמותו ולהתבסס יותר על שלשות ופחות על חיתוכים, מהם ייצר את רוב הנקודות שלו בגולדן סטייט עד עכשיו. "אני משקיע הרבה כדי שאוכל לרווח את המגרש ולזרוק יות מחוץ לקשת", אמר. מי שמגיע לאימונים רואה כל הזמן בפינות, מנסה לזרוק הרבה יותר, ומנסה לחזור לעשות את מה שעשיתי בעבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שבאז מוחמד, מיסוטה טימברוולבס, מול גולדן סטייט. GettyImages
יצטרף לאלופה? שבאז מוחמד מול גולדן סטייט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully